Sweex 5.1 geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

sajeed

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2012
Hallo ik zit hier met een irritant probleem,

Na het zetten van mijn geluidskaart, wilde ik de drivers installeren. Hup even geïnstalleerd, maar geen geluid. Vervolgens even zoeken op google en even de onboard sound van mijn mobo in bios uitgeschakeld. Drivers even verwijderd, opnieuw geïnstalleerd; vervolgens zelfde probleem. Weer verwijderd, dit keer probeerde ik de drivers te installeren door middel van rechterknop en dan 'als administrator uitvoeren'

Ik krijg telkens een foutmelding: 'Sluit het C-Media PCI Audio Device apparaat aan!'

De geluidskaart zit goed en op de juiste locatie, zoals ik al zei is ook mijn onboard sound is uitgeschakeld in de bios.

Beetje frustrerend dit!

Weet iemand hoe dit op te lossen en mijn geluidskaart werkende te krijgen?

het lijkt erop dat je niet de juiste driver hebt
ook chipset driver al geinstalleerd?

Bedankt voor je reactie,

Eerst probeerde ik via de CD, toen heb ik een driver van de site geplukt, geen van allen doen het.

Ik zit op een Windows 7 64bit, en de verschillende drivers die ik gedownload heb zijn voor windows 7. De drivers van de CD moeten voor vista en XP zijn staat op de doos. Verder bij apparaatbeheer geeft hij een code 37 en staat er dat de stuurprogramma's niet geïnitialiseerd kunnen worden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan