Sweex geluidskaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nokkebrok

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2004
Hallo,

Ik plaats hier even een berichtje voor een vriendin van mij.
Ze heeft een Dell P4, 2.00 Ghz en 512 mb computer.
Nu heeft ze een tijdje geleden een 5.1 geluidskaart van Sweex gekocht....

Maar dat stomme ding wil niet werken.
Nieuwe drivers van het internet gehaald maar nee hoor....inmiddels ook de nieuwe directX gedl en erop gezet....maar het mag allemaal niet baten.

Hebben jullie nog tips voor haar????

Alvast bedankt.

Gr. Nokkebrok

Hoi hoi,

Ja deze heeft ook een onboard geluidskaart maar ook deze werkt niet. :confused:

Dat zou dan wel kunnen kloppen.
Je zal dan eerst de onboard even moeten uitzetten in de bios om de Sweex te kunnen gebruiken.
Grote kans namelijk dat deze twee in conflict met elkaar raken als je ze tegelijk gebruikt.

Hoi hoi,

voor zover ik weet had ze dat al geprobeerd....maar de pc staat inmiddels hier dus dan ik het maar even proberen...

Wel knop heb ik nodig om bij een dell pc in de bios te komen weet je dat toevallig????

Oei, probeer eens de del.
Meestal geeft ie dat ook wel aan tijdens opstarten. :)
Hit "hupeldepup" to enter bios.

Geplaatst door Nokkebrok
Hoi hoi,

Ja deze heeft ook een onboard geluidskaart maar ook deze werkt niet. :confused:

wat voor dell systeem heb je want op internet kun je gewoon drivers voor dell downaloden en instaleren

Bij een dell is het doorgaans F2 bij het starten van de computer om in de bios te komen.
Wel vaag, want normaal gesproken wordt onboardapparatuur automatisch uitgeschakeld als er een pciversie in komt...

Als je kijkt in apparaatbeheer naar de geluidskaart, wordt daar iets aangegeven qua fouten of zo?

je moet gwoon de onboard kaart uitzetten in de bios en dan doet ie et wel of maak de kast ff open en kijk of de kaart niet los zit is dit wel het geval druk de kaart dan ff aan

ook problemen met sweex 5.1 SC

ik heb het zelfden probleem aleen alles werkten bij mij perfect tot ik een virus in me comp had en ge formateerd had toen alles weer opnieuwe geinstaleert maar nu het volgenden probleem ik instaleer de drivers van de SC en ik moet restarten krijg ik blouw scherm met daar in een txt dat het een conflict geeft met windows en dat ik de hardware software wil verwijderen of anders alles opnieuw instaleeren

IKKE RAAKT GEFRUSTREERT VAN DIT :8-0: :(

pc info

amd 1200+ proc

win XP prof

512 mb geh

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan