sweex geluidskaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter adje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

adje

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2002
Hallo,ik heb vandaag een sweex 5.1 geluidskaart gekocht (jaja ik weet het...)

Het ding is niet aan de gang te krijgen in zoverre dat ik wel geluid heb uit mijn frontspeakers maar niet uit de subwoover en de centerspeaker.
Ik heb al op helpmij gezien dat deze kaart voor meer problemen zorgt bij diverse mensen.

Mijn vraag is dan ook heeft iemand uberhaupt deze kaart aan de praat gekregen,met 5.1 dus alle speakers geluid?ebn zo ja hoe??

andere vraag is wat is een redelijke goedkopen andere 5.1 geluidskaart (als alternatief dan...)

Instellen dat je van 5.1 gebruik maakt in de audiosetup via configscherm, dan opnieuw opstarten en het zou moeten werken,

Geplaatst door Sarvo
Instellen dat je van 5.1 gebruik maakt in de audiosetup via configscherm, dan opnieuw opstarten en het zou moeten werken,

Nope, had ik al geprobeerd...............

Zit er geen control center bij van de software van de geluidskaart? Vaak moet het daar ook

En hoe is de set aan je kaart aangesloten? Met jackpluggen of met een tulp via sp/dif?

Geplaatst door Sarvo
Zit er geen control center bij van de software van de geluidskaart? Vaak moet het daar ook

En hoe is de set aan je kaart aangesloten? Met jackpluggen of met een tulp via sp/dif?

De software is niet om naar huis te schrijven (alleen de driver dus)en een mixer en nog wat audioafspeelproggies

en de set is aangesloten via drie kabels vanaf de kaart naar de geluidsset.volgens mij zijn dat jackpluggen.....

probleem opgelost...........

Gewoon een echte 5.1 kaart gekocht

Goedkoop is duurkoop ook nu weer

Mooi zo! Zo duur zijn geluidskaarten niet meer tegenwoordig :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan