Sweex LW050 geen verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe voor de grap dit eens even:

Pak je nieuwe router van Sweex en sluit deze NIET AAN op je modem, alleen gewoon op de stroom en dan aanzetten.
Verbind je PC met draad aan de nieuwe router (wel de goede poort gebruiken) en kijk eens of je dan kunt inloggen op de router...

Eej, ik heb nu de router met de modem verbonden en de router met de pc en dat doet hij wel maar kan het ip adres nog niet openen

Maar wederom niet gedaan wat ik voorstelde.......

En wat precies lukt er nu wel??

Maar wederom niet gedaan wat ik voorstelde.......

En wat precies lukt er nu wel??

Wat jij voorstelde heb ik wel gedaan, jij wou dat ik mijn nieuwe router via een lan kabel in port 1234 wou doen en dan kijken of ik internet had, het lukt alleen met t modem erbij

Wat ik voorstelde heb je helaas NIET gedaan....

Ik stelde voor om je nieuwe router NIET TE VERBINDEN MET JE MODEM, alleen met de stroom en je pc. En dan NIET KIJKEN OF JE INTERNET HEBT, maar of je dan in de router kunt komen!!!!!!!!!!!

Maar kom je met het modem erbij WEL op internet dan???

Wat ik voorstelde heb je helaas NIET gedaan....

Ik stelde voor om je nieuwe router NIET TE VERBINDEN MET JE MODEM, alleen met de stroom en je pc. En dan NIET KIJKEN OF JE INTERNET HEBT, maar of je dan in de router kunt komen!!!!!!!!!!!

Maar kom je met het modem erbij WEL op internet dan???

Toch heb ik dat wel gedaan, je bedoeld toch met een kabel via mijn router naar de pc he en zonder modem, yep dat heb ik gedaan, resultaat=0

Met modem wel ja

Nou snap ik er echt helemaal niks meer van.

Je hebt met je nieuwe router gewoon internet, wat is je probleem dan precies:o:o:o

Je stelt hier een vraag en zegt dat je geen internet hebt????

Nou snap ik er echt helemaal niks meer van.

Je hebt met je nieuwe router gewoon internet, wat is je probleem dan precies:o:o:o

Je stelt hier een vraag en zegt dat je geen internet hebt????

Ik wil draaadloos internet en niet met zon kabel door huis, en ik moet de router instellen en ik kan niet op de 192......... site komen

Wat typ je PRECIES in om in de router in teloggen??

De hele volledige regel graag die je gebruikt!

Het had trouwens wel gemakkelijk geweest wanneer je in je startpost had aangegeven had dat je wel indernet had, maar geen draadloos. Had een hoop tijd en werk bespaard...

Ok, dan heeft de vorige gebruiker dus de instellingen gewijzigd van de router!!!

Twee mogelijkheden:

1) benader de verkoper en vraag welk IP-nummer hij heeft ingesteld
2) reset de router terug naar de fabrieks-instellingen, dat gaat als volgt:

Schakel de router uit door de stroom eraf te halen. Op de achterkant van de router zit de reset knop. Neem een smal voorwerp om de
knop in te drukken. Houdt de knop ingedrukt terwijl je de router weer aanzet. Houd de knop na aanzetten nog 10 seconden ingedrukt. De router
zal zich herstarten.

sweex lw050

Hallo, ik heb nu al op allerlei mogelijke manieren geprobeerd om mijn router te herstellen, omdat het wachtwoord kwijt ben en hem nog niet goed beveiligd heb.
a. Stekker uit de router, resetknop indrukken en vervolgens stekker er weer in. 10 Sec vasthouden. (verbonden met modem)
b. zelfde als boven, maar dan niet verbonden met de modem.

Elke keer als ik dan het IP nummer intoets vraagt hij weer om inlognaam en wachtwoord. Help, ik weet niet meer wat ik moet doen...:o

Hallo, ik heb nu al op allerlei mogelijke manieren geprobeerd om mijn router te herstellen, omdat het wachtwoord kwijt ben en hem nog niet goed beveiligd heb.
a. Stekker uit de router, resetknop indrukken en vervolgens stekker er weer in. 10 Sec vasthouden. (verbonden met modem)
b. zelfde als boven, maar dan niet verbonden met de modem.

Elke keer als ik dan het IP nummer intoets vraagt hij weer om inlognaam en wachtwoord. Help, ik weet niet meer wat ik moet doen...:o

De usernaam en wachtwoord worden gereset naar de standaard, deze worden niet altijd geheel verwijderd. Zoekt u even op welke de standaard crediteria zjn voor uw router (op merk, maar beste is nog het model)

sorry, helemaal vergeten om te antwoorden. Het is mij inderdaad gelukt om via de handleiding het wachtwoord te vinden.

Hartstikke bedankt nog:thumb::thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan