sweex LW050v2 router

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sergi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 dec 2008
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum. Ik wens jullie allemaal alvast een fijn, gezond en gelukkig nieuwjaar!

Mijn vraag is het volgende:

Ik heb een sweex LW050v2 router

- Ik dacht even een firmware update te gaan doen, maar ik was te snel met lezen en heb de verkeerde file geupdate namelijk lw050ukv2-up ipv lw050v2-up!
Erg stom en dom natuurlijk.

Maar nu branden alle lampjes behalve de sys en wlan van mijn router en ik kan deze ook niet resetten of wat dan ook!

Heeft iemand hier enige ervaring mee? Kan iemand mij hiermee helpen?

Wat kan ik doen om toch nog de router te resetten en de juiste firmware erop te krijgen?

Graag een spoedige reactie aub! Alvast bedankt voor de moeite

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je niet kunt resetten met het 'knopje' aan de achterkant, kan je de router niet meer gebruiken.
De enige optie zou zijn deze te laten herstellen via de fabrikant of importeur ..... wat in het geval van jou LW050v2 natuurlijk geen optie is, gezien de kosten.

Dus: niet kunnen resetten = op naar een nieuwe .... :p

ik heb dus bijna het zelfde alleen ben aardig klein (1.70) ik moet op een stoel staan om mijn router te resetten. Alleen zie ik een klein rond kopje met ernaast reset daar kan ik dus niks mee en als ik met een pen probeer hoor ik klik en dan weet ik niet wat ik moet doen. graag meer hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan