sweex nvidia

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik heb een dell inspiron met een eenvoudige onboard videocard. ik wil graag twee monitoren aansluiten. men adviseert de sweex nvidia 210. Goed advies? of een afrader?
graag hoor ik!
htil

Sweex is voor mij al enkele jaren een c-merk.

En een 210 is een very very very low budget videokaart. De slechtste onder de nvidia 2xx serie.
Ik weet niet wat je van plan bent om te gaan doen op je pc maar deze kaart is enkel geschikt voor tekstverwerken en eenvoudig internetten.

ik doe idd niet veel meer met de pc dan tekstverwerken. ik wil er alleen een tweede scherm bij..
dus toch wel goed genoeg voor mij?

Sweex is niet bepaald topkwaliteit inderdaad. Het is aantrekkelijk geprijsd, maar dat is ook het enige voordeel van dat spul. Niet doen. Als je wat wilt, koop dat gewoon een Asus.
Zomaar uit nieuwsgierigheid... waarom wil je dan een tweede scherm? Kan je dan niet veel beter gewoon een (goed) 24" breedbeeldscherm nemen?

Laatst bewerkt:
Sweex is niet bepaald topkwaliteit inderdaad. Het is aantrekkelijk geprijsd, maar dat is ook het enige voordeel van dat spul. Niet doen. Als je wat wilt, koop dat gewoon een Asus.
Zomaar uit nieuwsgierigheid... waarom wil je dan een tweede scherm? Kan je dan niet veel beter gewoon een (goed) 24" breedbeeldscherm nemen?

om je nieuwsgierigheid te bevredigen. ik had een klein dell-scherm en heb intussen een samsung 24 inch scherm. dat is eigenlijk net te klein als je alle mogelijkheden van Word wilt benutten. Het tweede, kleinere scherm wil ik gebruiken om documenten die ik wil raadplegen ahw steeds bij de hand te hebben.

samsung 24 inch scherm. dat is eigenlijk net te klein als je alle mogelijkheden van Word wilt benutten

Wat bedoel je hier nou toch mee?? Jarenlang gewerkt op een 17" scherm en geen enkel probleem. Op die grote kan je toch ook gewoon meerdere schermen openen.

Sweex zou ik nooit doen, goedkoop d-merk.

Ron

Tweede monitor is altijd leuk! En met een goede videokaart haal je waarschijnlijk ook nog meer uit die Samsung. Kaarten van Asus, Club3D, Gigabyte, MSI en XFX zijn prima kaarten. In de range van 50-150 euro is er heel veel goeds te vinden

Ron

ook voor deze info dank! ik doe er mijn voordeel mee!

als je iets weet van een tweede monitor weet je misschien ook het antwoord op de volgende vraag. hoe kan ik ervoor zorgen dat, als 2e monitor niet aanstaat, ik (onder windows7) dan alles op éen scherm krijg? is dat dan in te stellen?

Gaat vanzelf goed onder XP en Vista; zal onder 7 niet anders zijn

Ron

dag Ron,
ik weet niet of je gelijk hebt, ik stel namelijk deze vraag omdat een kennis van mij ook met twee schermen werkt (goed voorbeeld doet goed volgen niet waar) en hij vertelde mij dat hij altijd de tweede monitor moet loskoppelen van de pc om alles weer op een scherm te krijgen. doet ie dit niet dan is ie, visueel althans, van alles kwijt.

Waarom zou je een van de monitoren uitschakelen?
Maar in dat geval eerst rechtsklikken en de beeldscherminstellingen aanpassen en dan de monitor uitzetten
Of uitzetten en opnieuw opstarten

Ron

dank je voor reactie. waarop moet ik rechts klikken?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan