sweex router continu internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bittert

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2003
hallo ik heb een sweex router en maak veel gebruik van de optie remote desktop.
dit is meestal geen probleem omdat er altijd wel een andere computer in het netwerk aanstaat die een verbinding met internet heeft.

alsdit niet het geval is en ik heb haast en druk alleen de computer aan(zodat hij op het inlogscherm blijft staan)
maakt de router geen verbinding met internet en kan ik dus niet via remote desktop in me computer komen.

heeft iemand een idee hoe ik in de router kan instellen dat hij de verbinding altijd behoudt?

Alvast bedankt

Thom

Snap het niet helemaal, maar je computer moet natuurlijk wel volledig opgestart zijn om verbinding te kunnen maken met je router en dan internet. Je router heeft trouwens altijd een verbinding met internet, een I.P. camera b.v. kun je er rechtstreeks op aansluiten om de beelden te verzenden zonder dat je een pc nodig hebt. je zal dus echt je pc moeten volledig moeten opstarten.

ja hijs is wel opgestart maar er is nog geen user ingelogd,

toen kon ik niks als er een andere computer aanstaat doet hij het wel gewoon :s

maar valt dat nmiet in te stellen dat de router continu verbinding heeft nu verbreekt hij hetvolges mij na paar minuten

Hmmm... ik weet niet beter dat je inderdaad moet inloggen op een pc wil er verbinding worden gemaakt met de router/internet. Bij mij is het zo dat er b.v. pas gekeken wordt voor updates van o.a. de virusscanner als ik volledig ben ingelogd.
Mijn router (ook sweex, draadloos dan wel) heeft wel continue verbinding met internet via het modem. Dat hoef ik niet in te stellen, weet ook niet of dat zou moeten. Ik heb namelijk een i.p. camera die om de zoveel minuten beelden doorzend via ftp, terwijl er geen pc aanstaat.

op de betreffende PC automatisch inloggen als Gast(of een ander) geen idee?

en zonodig na de connectie uitloggen en met het gewenste account inloggen?

ja dat doe ik nu dus al voor de zekerheid maar k heb nog wel eens haast en ik dacht dat het wel moest kunnen :P

bedankt igg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan