Sweex Router probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Steur

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2005
Geachte mensen,

het volgende probleem heb ik.
Ik heb een laptop met windows XP en een wireless kaartje helaas weet ik niet welke.
Maar nu vanmiddag kon ik nog gewoon internetten enzo maar sinds ik straks de computer opnieuw geinstalleerd heb zegt hij dat het signaal uitstekend is maar ik kan helaas nog steeds niet op internet komen.
Het betreft een ADSL aansluiting bij Wanadoo.

Wie kan mijn hier verder helpen.

Beste Steur,

Heb je bij 'draadloze netwerkverbinding --> eigenschappen' het icp/ip protocol geinstalleerd?
Zo ja, staat hierin alles op automatisch(ip en dns)?
mvg,

Berjan

Gaat over draadloos neem ik aan? Kun je wel met de laptop op de config. pagina komen van de router? Of heb je wel de wep-key opnieuw ingesteld (als je die hebt geactiveerd)

Geplaatst door erbicom
Gaat over draadloos neem ik aan? Kun je wel met de laptop op de config. pagina komen van de router? Of heb je wel de wep-key opnieuw ingesteld (als je die hebt geactiveerd)
Als je de wepkey niet correct is dan heb je sowieso geen verbinding.. Steur heeft wel verbinding dus daar zal het niet aan liggen.

@Steur:
Heb je iets aparts ingesteld op je router.. zoals statische ip adressen of heb je alles gewoon gelaten zoals het is (afgezien van de standaardinstellingen die voor verbinding met de provider zorgen)?

Ik heb alles gewoon volgens de standaard instellingen laten staan...

Greetz,,

Steur

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan