sweex router

Status
Niet open voor verdere reacties.

sweetalice

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Goedenmorgen,
Vraagje? Ik heb op deze router 3 computers aangesloten. Zodra 1 van die gasten op kazaa gaat zitten kom ik bijna niet op een site of ga ontzettend traag.

Hoe kan ik dit oplossen?

:(

Dat kan je waarschijnlijk niet oplossen, omdat de bandbreedte verdeeld wordt onder de pc's die online zijn.

snit. Nou dan ga ik ze maar verbieden dat als ik achter de pjoeter zit te downloaden :D

Ik heb er geen problemen. Ik heb chello en ook een sweex router. Af en toe lijken ze allebei precies tegelijk sloom te gan maar dat gebeurt maar 1 keer per maand.

Ik denk dat het aan je provider ligt.

Ohw. Dan zal het wel aan je instelingen liggen. Ik heb het geconfigureerd volgens de handleiding die staat op www.sweex.com daar staat precies hoe je je router voor Chello moet instellen.

Ik zal ff de tekst voor je opzoeken.......

Ik zie het niet meer :(:( ik zal ff proberen om een duidelijke scan te maken van me tekst.......

mhh ik had die instellingen dus al. En dat zonder de handleiding te lezen ;).

:thumb:
Goed zo... ik hoop dat ik de handleiding snel zal vinden. Als ik weer eens internet problemen heb..............

Laatst bewerkt:
Ik denk dat het bij jou is omdat je IP-lease dan verstreken is. Heb daar heel lang last van gehad bij Chello. Had een lease van nog geen week. En elke keer als ik een nieuwe lease moest krijgen plopte me netwerk eruit.
:(. Of te wel. Kon weer bellen met ze.

IP-Lease ?? En ik heb weleens problemen ja. dan heb ik nog wel rechtstreeks verbinding met internet. En als ik het stekertje dan in me router doe dan heb ik weer geen internet :( Maar het is me al 2 keer gelukt om de router gewoon te ressetten en dan weer alles opnieuw instellen dan doet ie het weer:D:)

Heb je mazzel mijn modem komt gewoon niet meer On-line :( Maar ff tussen 2(jes. hahahahah me probleem is nog steeds niet opgelost :( hahahahaha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan