sweex router

Status
Niet open voor verdere reacties.

krimpenford

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2002
hallo ,ik heb een wireless router (sweex LB200010)
ik heb problemen met downloaden
is er een manier om poort open te zetten van mijn router???
wie o wie kan mij helpen?

Laatst bewerkt:
je moet op zoek naar het adres van je router en daarin moet je bij de nat instellingen een poort open zetten.

Groetjes Dave

Laatst bewerkt:
Wel vreemd, als je zo'n ding koopt (ook ik heb er 1 ), kun je gewoon downloaden zodra je het hebt aangesloten. Zelfs voor de meest voorkomende dingen staan de poorten al open. Als je na een totale reset( 4 seconden knopje met penpunt ingedrukt houden) niet gelijk kan downloaden, ligt het waarschijnlijk aan je pc.

Ik heb het voor je gevonden.

Succes

Wanadoo Configuratie in Combinatie met een Com21 modem. Om de Sweex router voor Wanadoo te configureren gaat u als volgt te werk. Start de Web browser op, en vul in de adresbalk in http://192.168.2.1 en druk vervolgens op enter. Wanneer u het login scherm ziet, klikt u op ‘login’. Klik nu op ‘General Setup’, vervolgens op ‘WAN’ en kies ‘PpoE’ • Vul bij User name: uw inlognaam die u gekregen heeft van Wanadoo • Vul bij passwoord: uw passwoord die u gekregen heeft van Wanadoo • Vul deze ter bevestiging nogmaals in • De servicename laat u leeg • De MTU waarde vult u in op 1492 Klik op Apply, vervolgens rechtsboven in de hoek op ‘logout’ en klik op ‘Cancel’. Sluit de browser af om deze vervolgens weer op te starten. Internet is nu klaar voor gebruik.

yo
ff inloggen in router zie eerder genoemd ip adres,en dan naar general setup>nat>virtuel server en daar kan je je diverse poorten open zetten voor b.v. overnet ,edonkey shareaza etc.etc.
de betreffende poorten vind je wel op de betreffende sites van de download sites.... tcp en udp poorten.
suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan