Sweex Router

Status
Niet open voor verdere reacties.

asjemenu

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 aug 2006
Ik heb een probleem met mijn Sweex Router. Iedere keer als ik Explorer of Outlook afsluit moet ik de netspanning van mijn router afhalen voordat deze opnieuw verbinding kan maken met het internet. Ook valt me op dat ik mijn mail in Outlook pas kan ophalen nadat ik Explorer heb opgestart en een willekeurige internetpagina heb geopend. Ik maak voor mijn internet verbinding gebruik van een kabelmodem via Caiway. Wie o wie helpt mij. Bij voorbaat mijn hartelijke dank.

Bedankt voor de reactie Harry. Het is de LB000021 Broadband router, de laatste firmware had ik gedownload.

Hoi !

Dan zou ik zo geen oplossing weten voor je probleem.

Helpdesk van je provider al es gebeld ?

Sweex routers hebben geen al te beste naam, maar ik durf zo niet te zeggen dat het aan de Sweex ligt.

Iemand anders misschien ?

Greetz,

Harry.

Hallo asjemenu,

Mij klinkt het meer naar spyware, Dus zou de pc eens scannen met bijvoorbeeld spybot.

Deze instaleren, updaten, en laten scannen.

Groetjes Erik Rothuis

Dank jullie voor de snelle reactie Harry en Roto! De helpdesk van Caiway heb ik een paar maal gebeld, zij weten niet waar het aan ligt. Spyware heb ik aan gedacht, maar ik laat mijn pc minstens al geruime tijd minstens een maal per week via Hitman Pro door diverse anti spyware programma's scannen......

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan