swfix

Status
Niet open voor verdere reacties.

T.bone-m

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2001
Bij een zus van mij verschijnt bij het opstarten van Encarta 2000 de melding dan swfix een ongeldige bewerking heeft ondergaan. Ze heeft Win 98 SE als besturingsprogramma. Weet iemand wat dit is?

Dit is een bericht van T.bone-m op Vraag en antwoord systeem ( http://www.helpmij.nl/forum/index.php ). Vraag en antwoord systeem kunnen geen verantwoording nemen voor de inhoud van het bericht.

Om T.bone-m te mailen , kun je dit formulier gebruiken:

OF, via email:

mailto:***********@*******.nl

Dit is het bericht:

Ze heeft het elke keer als ze Encarta wil opstarten.

Reageer aub op het forum en niet via E-mail :).
<hr>

Heeft ze Encarta al gewoon eens opnieuw geïnstalleerd?

hallo XP_PC,

sorry, had een verkeerde knop gebruikt.

Encarta is al een paar keer opnieuw geinstalleerd, maar nog steeds met hetzelfde resultaat.

kijk even met een goede virusscanner.

swfix.exe W32/Magistr.a@MM

pe.

Ik heb al gescand op virussen. Ook Ad-aware laten kijken. Wel een hoop troep eruit gehaald, maar helaas.

Je had ook al gekeken op de link die ik eerder gaf;
deze

Ja, heb ik gelezen. Bedankt nog voor de link. Heb het bericht aan mijn zus doorgestuurd. Van haar kant nog geen reactie en ze woont niet echt naast de deur: 2,5 uur reizen dus ik kan er ook niet zo even heen.

We hebben geen haast hoor. :) Hou ons op de hoogte.

Hallo allemaal,

Het probleem van Encarta zit nog steeds in mijn gedachten. Bij mijn zus ook denk ik, alleen is zij met vakantie. Ik heb dan ook nog geen nader bericht!
Groet,
T-bone.m

Klik zodra de ongeldige bewerking verschijnt op Details. Post de inhoud via Reageer op bericht in je vraag op het forum.

Groeten,

Hoi Pete,

Zal de boodschap doormailen aan mijn zus.
Bedankt voor het meedenken!

Aangezien ik niets meer hoor van mijn zus, neem ik aan dat de problemen zijn opgelost. Heel veel dank voor jullie hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan