Swiftmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kligham

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Berichten
389
Ik zou graag hebben dat als een mail verzend wordt dat er maar een beperkt aantal tekens per lijn mogen staan. Bijvoorbeeld:
PHP:
//Create a message
$message = Swift_Message::newInstance('Wonderful Subject')
    ->setMaxLineLength(10)
    ->setFrom(array('support@joole.comoj.com' => 'John Doe'))
    ->setTo(array('*****@gmail.com' => 'A name'))
    ->setBody('U hebt zojuist een account aangemaakt op [url]www.joole.comoj.com[/url]. U hebt de volgende gegevens aan ons doorgegeven.
               Het is de bedoeling dat deze correct zijn, zodat er kan nagegaan worden of u wel degelijk een cliënt bent,
               en die bijgevolg gerechtigd is om gebruik te maken van dit portaal. Mag ik u dan ook vragen of te kijk of deze
               juist zijn en indien niet op de link klikken gegevens aanpassen:



        ', 'text/html')
;

Ik had gedacht dat ik dat kon bepalen door gebruik te maken van het commando:
>setMaxLineLength(10)

Maar dat heeft geen invloed. Ik krijg nog steeds alle lijnen voleldig achter elkaar:

U hebt zojuist een account aangemaakt op www.joole.comoj.com. U hebt de volgende gegevens aan ons doorgegeven.Het is de bedoeling dat deze correct zijn, zodat er kan nagegaan worden of u wel degelijk een cliënt bent, en die bijgevolg gerechtigd is om gebruik te maken van dit portaal. Mag ik u dan ook vragen of te kijk of deze juist zijn en indien niet op de link klikken gegevens aanpassen:

Dit is graag hoe ik het zou willen

U hebt zojuist een account aangemaakt op www.joole.comoj.com. U hebt de volgende
gegevens aan ons doorgegeven.Het is de bedoeling dat deze correct zijn, zodat er kan
nagegaan worden of u wel degelijk een cliënt bent, en die bijgevolg gerechtigd is om
gebruik te maken van dit portaal. Mag ik u dan ook vragen of te kijk of deze juist zijn en
indien niet op de link klikken gegevens aanpassen:

-> Wat loopt er verkeerd? Kan dit niet automatisch gebeuren en moet je dan alles manueel toepassen?
 
Laatst bewerkt:
doe is <br> achter de zinnen waar je de enter wilt hebben, de html code ziet geen enter op de manier zoals jij het doet. De code <br> is de enter in html
 
Hoi,

Probeer eens om de regel te beginnen met <p> en af te sluiten met </>

Het gaat er dan zo uit zien.
Code:
<p>U hebt zojuist een account aangemaakt op www.joole.comoj.com. U hebt de volgende</p>

Dit herhaal je per regel op de afstand die je wilt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan