Sychronisatie Contacten in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zafar

Gebruiker
Lid geworden
2 jul 2008
Beste Allen,

Ik zit in een klein bedrijfje die gebruikt maakt van een emailhost voor een eigen domeinnaam. Het gaat om pop3 email, waardoor wij dus gebruik kunnen maken van outlook. Echter als 1 van onze clients een contact toevoegt, wordt deze alleen maar toegevoegd binnen zijn contactenlijst. Het wordt niet gesynchroniseert met de rest. Is er een mogelijkheid om te realiseren als wie dan ook een contact toevoegt dat er wordt gesynchroniseert met de rest?

Alvast bedankt!

Via POP3 gaat dat niet lukken.

Je zou naar IMAP kunnen overstappen, maar dit kent ook vele problemen met synchroniseren.

Ik kan jullie adviseren over een bescheiden serveroplossing. Dit past alleen niet binnen dit forum. Stuur me desgewenst rechtstreeks een email.

Ik kan u via een prive bericht niet bereiken. Zou ik uw emailadress kunnen ontvangen? ik ben te bereiken op zafar.alladien@gmail.com

By the way we zijn wel als clients allemaal verbonden aan onze server. Deze draait op windows server 2003. Wij zitten ook nog op outlook 2003. Bedenkt me ineens dat dat ook niet bepaald onbelangrijke info is.

Alvast bedankt

Laatst bewerkt door een moderator:
Beste Roger,

ik helaas jou mail per vergissing verwijderd en ben nu je email kwijt. Zou ik deze nogmaal kunnen ontvangen via zafar_alladien@hotmail.com ? Ik kan in ieder geval laten weten dat de mogelijkheid er bestaat om in te loggen via RDP.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan