Sygate block alles incl. mijzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.

kareljanssen

Gebruiker
Lid geworden
9 okt 2001
Hoi,

ik wordt gek van de firewalls, altijd zonelabs gebruikt, maar die geeft met het afsluiten in XP continu problemen.
De computer blijft dan hangen, de foutmeldingen in de logs is elke keer de truevector service de verantwoordelijke.
De nodige sites bekeken, drivers updatenvan o.a logictech, videodrivers en wat al niet meer, niets hielp.

Moest de computer met de aan/uit knop afzetten.

Dat werd ik zat en op aanraden Sygate geinstalleerd.
Nu dat ding doet nog vervelender, daar kom ik totaal het net niet mee op, hij blockt zowel inkomend als uitgaand!!!!!, zelfs als alles op Allow staat. (het is wel de Pro versie)

Wat doe ik verkeerd, of wat zie ik over het hoofd.

MVG Karel

Waarschijnlijk heb je de eerste vragen die je krijgt na de eerste keer booten verkeerd beantwoord, die moet je allemaal toestemming geven. (uitgaande dat je geen internetverbinding hebt draaien vanaf starten van windows)

Geplaatst door @temptation
Waarschijnlijk heb je de eerste vragen die je krijgt na de eerste keer booten verkeerd beantwoord, die moet je allemaal toestemming geven. (uitgaande dat je geen internetverbinding hebt draaien vanaf starten van windows)

Hoi Temptation,

in de bijlage is te zien dat ik alles wel heb toegestaan.
Ik heb hem eerst weer verwijdert anders kom ik nergens op.

Karel

Staat de regel met generic processes... op toestaan?
Laat anders alle regels zien die je nu al hebt aangemaakt, dan kijken we die even na.

PS.Dus je hebt sygate er nu weer afliggen? Dan zou ik iig even kijken naar outpost firewall, werk ik zelf ook mee, is wat makkelijker te configureren dan sygate en is van dezelfde kwaliteit volgensmij.

Hoi Temp ;-)

ja alles ligt er weer af. en Staat de regel met generic processes... op toestaan ja dat had ingesteld.
Zonelabs was ik heel tevreden mee alleen in XP geeft die mij problemen

Je zegt dat je andere gebruikt ( outpost firewall ) is die ook goed nl nog nooit van gehoord, heb je daar toevallig een link van anders google ik wel ff.

Bedankt ga eens op onderxzoek uit.

Je hoort nog, alleen niet op ICQ ik heb af en toe nog dat de letter die ik zoek niet op het toetsenbord staat althans dat denk ik, bij nader inzien blijkt die er toch op te staan

MVG Karel.

Hoi, Temp

sinds een week met Outpost gewerkt, zo te zien werkt alles naar naar behoren.

Het is nog Nederlandstalig ook!!

Een probleemje doet zich daarbij voor bij het afsluiten krijg ik het modem niet weg.
XP komt dan met de kreet een programma reageert niet wilt u het afsluiten, als dat gebeurd is sluit die keurig af.

Denk dat ik deze firewall er maar op laat staan.
Nog bedankt voor je suggestie.

MVG Karel

Geplaatst door kareljanssen
Hoi, Temp

sinds een week met Outpost gewerkt, zo te zien werkt alles naar naar behoren.

Het is nog Nederlandstalig ook!!

Een probleemje doet zich daarbij voor bij het afsluiten krijg ik het modem niet weg.
XP komt dan met de kreet een programma reageert niet wilt u het afsluiten, als dat gebeurd is sluit die keurig af.

Denk dat ik deze firewall er maar op laat staan.
Nog bedankt voor je suggestie.

MVG Karel

Fijn dat je er zelf content mee bent, je moet er zelf immers mee overweg leren gaan... :)

Voor je vraag mbt tot een probleem met je modem en een hangend process van windows(die ik nog niet snap) kun je beter een nieuwe vraag openen in de winxp sectie. Dan blijft het overzichtelijk

Laatst bewerkt:
Hoi Temp,

Voor dit vraag mbt tot een probleem met je modem en een hangend process van windows(die ik nog niet snap) kun je beter een nieuwe vraag openen in de winxp sectie. Dan blijft het overzichtelijk

Nee, ben veels te gelukkig ;-) dat het nu werkt.
Komt vast wel iemand, die dat probleem heeft, zie ik vanzelf de oplossing daar wel ;-)))

Bedankt voor de goede TIP!!!

Karel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan