Sygate naar ZoneAlarm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassos

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2004
Hoi,

ik gebruik al een aantal jaren de gratis versie van Sygate Firewall op mijn comp, maar tot mijn spijt stopt Sygate met de gratis versie. Nu wil ik overstappen naar ZoneAlarm en mijn vraag is is deze ook in het nederlands beschikbaar?? Anders gewoon pech gehad, maar het lijkt me wel handig.

Verder kan iemand mij even wat tips geven hoe ik de installatie het beste kan laten verlopen. Ik heb dit in mijn gedachten. Eerst de firewall van ZoneAlarm downloaden, de ADSL verbinding stoppen, Sygate deinstalleren, Regmechanic laten draien en dan ZoneAlarm installeren en uiteindelijk weer het net op. Is dit een beetje een veilige volgorde??

Prima volgorde.
Zonealarm is helaas niet in het Nederlands, maar het is echt zo simpel.
Zodra je ZA hebt geinstalleerd en een programma gaat opstarten, krijg je rechtsonder een pop-up van ZA of jij dat wel goed vindt.
Dan aan jou de keuze.

Ik denk dat het elkaar niet veel ontloopt.
Ik heb ZoneAlarm nu een jaar of 7 en een betere voor dat "geld" is er niet.
Echt "een kind kan de was doen".
Wanneer je iets niet helemaal snapt, geef maar een gil.

Ik heb een hele duidelijke en goede nederlandse handleiding gevonden op het net. Dus ik neem aan dat het wel gaat lukken.

OK dan.
Geef de link eens.
Willen meer mensen wel weten denk ik zo.

Top :thumb:
Op deze manier doe je een hoop mensen een plezier die ook wat meer moeite met de Engelse taal hebben.

Dan heb je toch wat meer moeite met Engels dan je dacht.....................

kerio personal firewall is gratis en die vind ik echt de beste, maar volgens mij is hij er alleen engels. kijk zelf maar wat je ermee doet :)

Gelukkig dat TS heeft gekozen voor Zone Alarm, waarvan ook deze site en velen met ons vinden dat het zonder enige twijfel de beste gratis firewall is.

Slaapvis zei:
kerio personal firewall is gratis en die vind ik echt de beste, maar volgens mij is hij er alleen engels. kijk zelf maar wat je ermee doet :)

Sunbelt Kerio Personal Firewall is de enigste firewall die in het Nederlands te verkrijgen is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan