Sygate personal pro

• Onderwerp starter Onderwerp starter egkok
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Ik ben Zone Alarm spuugzat met al die blokkeringen zonder een bericht......heb nu sygate pro. maar ik snap niets van die email toestand, wat moet ik daar nou invullen?? zie bijlage

Bijlagen

• sygate.jpg
    sygate.jpg
    40,6 KB · Weergaven: 34
Als je chello heeft, dan begrijp ik niet waarom je ze niet onder chello opvoerd, wil je er nog email bij hebben dan kan je nog denken aan hotmail..

Laatst bewerkt:
Waarom wil je daar gebruik van maken, egkok? Het lijkt me in normale omstandigheden volstrekt overbodig; dan kun je dus "Do Not Notify" aanvinken en hoef je verder niets in te vullen. Vul je wel iets in, dan wordt iedere waarschuwing die Sygate geeft ook naar het aldaar ingevulde e-mailadres gestuurd. Volstrekt onnodig in normale omstandighden, zoals ik al aangaf.
http://smb.sygate.com/support/documents/spf/email_notification_tab.htm

Ja lijkt te gaan om individule e-mails??? Dus je sluit niet een hele toestand buiten>> Waar kun je zien hoe 'Normale e-mail wordt beschermd'??

Egkok, dit heeft niets met protectie te maken. Vul je hier een e-mailadres in, dan worden eventuele waarschuwingen die Sygate geeft naar dat e-mailadres gestuurd. Dat is alles, het gaat alleen maar om notificaties. Dus als je bijvoorbeeld op je werk zit maar van daaruit wel in de gaten wilt houden of Sygate iets blokkeert op je pc thuis, dan zou de Sygate die op je thuispc staat mailtjes naar je werkadres kunnen laten sturen wanneer iets wordt tegengehouden. In normale omstandigheden volstrekt overbodig, zoals ik al aangaf, dus gewoon "Do Not Notify" aanvinken.

Ok snapput... inderdaad wel een beetje overdreven....ik ga naar mijn werk..daggg

Geplaatst door humpe
Als je chello heeft, dan begrijp ik niet waarom je ze niet onder chello opvoerd, wil je er nog email bij hebben dan kan je nog denken aan hotmail..

Daar gaat het helemaal niet om, ik wil alleen maar weten waar je kunt zien hoe en of je e-mail wordt bewaakt door sygate en ik dacht dat die notify er mee te maken had.

Ietsje off topic maar ik heb Buffies popup aangeklikt en weer de verleiding niet kunnen weerstaan Firefox te installeren, maar net als vorige keer bekruipt me toch het gevoel dat dat afgeven op IE kennelijk hipe is zonder enige grondslag.

Gevoel van AJAX in beste doen tegen Eemnes buiten drie. Ga nou niet over veiligheid ***len. Iemand die zich daarvan bewust is heeft zijn zaakje goed voor elkaar. Paar dingetjes bij firefox. Ik heb een site met realtime aandelen. Voor dat je met firefox kun inloggen moet je godbetert tweemaal een plugin installeren en dan gaat het om twee plaatjes die louter en alleen voor layout dienen. Dan heb ik een prog, dat handtekeningen bewaart en automatisch invult. Niet bij Firefox hoor. Het gaat om Roboform, nog nooit last gehad, dat proggie doet al jaren wat ie moet doen zonder mokken of haperen. Maar niet als je firefox installeert. Komt niet eens opdagen. En ga nou niet zeuren dat dat pas veilig is, dat is imho je pleedeur opslot doen met twee grote hangsloten, dan doe je het wel in je broek als je moet......bij firefox ga ik voorlopig over mijn nek, dat proggie voegt toch niks toe en is bij lange na geen vervanger van IE en dan kan ook helemaal niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan