sygate vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

kraaijennest

Gebruiker
Lid geworden
20 apr 2001
Hoi

Ik heb nu XP en sygate geinstalleerd .
Kan iemand naar mijn screenshot kijken of dit goed is hoe hij nu ingesteld staat ?
Heb McAfee net geinstalleerd.

Wil mijn pc gaan delen met de pc boven, moet ik daar ook speciale instellingen voor doen?

Moet ik Sygate boven ook installeren?

Heb bestandje erbij gedaan.

Weet er iemand ook toevallig hoe je kunt voorkomen om al die vervelende mailtjes te ontvangen?

Heb laatst ergens gezien dat je een bestandje kunt downloaden om ook al je adressen en mail op kunt laten slaan voor het geval dat je pc het begeeft.
Weet iemand dit?
Want Outlook heeft af en toe kuren mijn mail die in postvak in staan zijn in een keer weg.

Zijn veel vragen :-)
Hoop dat jullie me helpen.

Met vriendelijke groet
Kraaijennest

sygate

Beste

Ik zie geen screenshots

Als die twee pc's winxp hebben dan heb je sygate niet nodig. Je moet dan gewoon bij de internetinstellingen printer en mappen delen doen en een werkgroep opgeven en het ip adres automatisch laten kiezen en op shareniveau zetten.

Wil je sygate toch gebruiken dan denk ik dat dat op de twee pc's moet staan (ik ben er niet zeker van).

Laat mij iets weten hoe het is gegaan?

succes

jean

jean.leenders@pandora.be

foutje

sorry net gedaan maar probeer het nog een keer.
Wil sygate gewoon installeren om niemand in mijn systeem te laten komen.

Te groot?

Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn

Toegestaande bestands extenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar

hoi

Dank je M@rio

Weet je ook iets van de andere onderwerpen?
Gebruikte eerst zlef Norton maar iemand die vertelde me dat McAfee beter scand .
Is dat zo?
Aangezien ik deze nu voor het eerst heb weet ik niet zo goed alle instellingen , email geeft ie niets aan .
Heb nu net office Xp geinstalleerd en gebruik nu Microsoft Outlook.

Sygate zou ik er die dan afgooien ?
Maar wil niemand in mijn pc hebben.
En boven ook nog gewoon internet en mappen kunnen delen.

Hoop iets van je te horen.
Tazman helpt me normaal al super goed , maar is gisteren en vandaag nog niet online.
Heeft misschien wel genoeg van me ,hihi , ben een tijdje aan het trubbelen geweest met de pc.
Maar nu loopt alles tot nu toe goed.

b.v.d.
Kraaijennest

Bijlagen

• screenshot002.jpg
    screenshot002.jpg
    81,2 KB · Weergaven: 23
Ben zelf ook meer een voorstander van Mcafee dan van Norton.

Over sygate kan ik je weinig vertellen aangezien ik achter een router zit en op mijn werkstations geen firewall heb draaien.

Klik in de zwarte balk op "products" en je krijgt:

e-Backup 1.4 :: fast and easy data backup

succ6
Joop

Als je een netwerk wilt draaien met sygate dan zul je via advanced rule 1 en ander in moeten stellen.

klik op Tools -> Advanced rule je ziet dan een aantal tabbladen op Tabblad General geef je een naam in de eerste regel bv netwerk.
zet een vinkje bij allow trafic en advanced settings zoek je de netwerkkaart op die je voor het netwerk gebruikt.
tabblad host vinkje bij all host.
en daarna OK en OK nu zijn de advanced rules ingesteld en zou je verbingen via het netwerk moeten kunnen maken zonder dat sygate gaat zeuren.

De meningen over Norton of mcafee lopen altijd zeer uit 1 dus daar mag je zelf een mening over gaan vormen zelf draai in nu een 2 jaar norton daarvoor altijd mcafee gehad en ben blijven hangen bij norton omdat ie me bevalt.

hoi hoi

Heb hem er nu niet opstaan Tazman
Wat adviseer je wel of niet?
Heb ik nog een vraagje maar zie dat je online bent dus doe ik het zo wel even .

Thnks

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan