kraaijennest
Gebruiker
- Lid geworden
- 20 apr 2001
Hoi
Ik heb nu XP en sygate geinstalleerd .
Kan iemand naar mijn screenshot kijken of dit goed is hoe hij nu ingesteld staat ?
Heb McAfee net geinstalleerd.
Wil mijn pc gaan delen met de pc boven, moet ik daar ook speciale instellingen voor doen?
Moet ik Sygate boven ook installeren?
Heb bestandje erbij gedaan.
Weet er iemand ook toevallig hoe je kunt voorkomen om al die vervelende mailtjes te ontvangen?
Heb laatst ergens gezien dat je een bestandje kunt downloaden om ook al je adressen en mail op kunt laten slaan voor het geval dat je pc het begeeft.
Weet iemand dit?
Want Outlook heeft af en toe kuren mijn mail die in postvak in staan zijn in een keer weg.
Zijn veel vragen
Hoop dat jullie me helpen.
Met vriendelijke groet
Kraaijennest
Ik heb nu XP en sygate geinstalleerd .
Kan iemand naar mijn screenshot kijken of dit goed is hoe hij nu ingesteld staat ?
Heb McAfee net geinstalleerd.
Wil mijn pc gaan delen met de pc boven, moet ik daar ook speciale instellingen voor doen?
Moet ik Sygate boven ook installeren?
Heb bestandje erbij gedaan.
Weet er iemand ook toevallig hoe je kunt voorkomen om al die vervelende mailtjes te ontvangen?
Heb laatst ergens gezien dat je een bestandje kunt downloaden om ook al je adressen en mail op kunt laten slaan voor het geval dat je pc het begeeft.
Weet iemand dit?
Want Outlook heeft af en toe kuren mijn mail die in postvak in staan zijn in een keer weg.
Zijn veel vragen

Hoop dat jullie me helpen.
Met vriendelijke groet
Kraaijennest