Symantec ghost solution suite 2.5 activeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

112fan

Gebruiker
Lid geworden
22 jun 2010
Wij hebben SGSS2.5 (zie titel) gekocht en als ik hem wil activeren vraagt hij om een bestandje maar dat kan ik nergens vinden of moet je dat zelf aanmaken?

Kan ook een licentiebestand zijn dat wordt aangeleverd door de leverancier.

Een andere manier om aan het licentie-bestand te komen is (indien besteld via Internet rechtstreeks bij Symantec) is het invullen van de gegevens op de website van Symantec.

Als je echter het pakket via een dealer hebt besteld, dan zul je daar moeten gaan informeren hoe je aan het licentiebestand kunt komen.

Overigens: Als ik me goed herinner is het licentiebestand normaal gesproken te vinden in de submap Licensing (o.i.d) onder de map waar het pakket op de harde schijf is geïnstalleerd.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Dit stond in het registratie/activatie scherm waar je het bestand moet selecteren:
visit symantec online to obtain a license file to activate this product

Dan komt het overeen met wat ik al schreef: Aanmelden bij Symantec, en dan kun je daarna jouw licentiebestand downloaden van de site.

Staat er nergens geen link genoemd in het gekregen pakket? Ik zou verwachten dat in de buurt van de registratie-informatie ook zou staan naar welke link je moet gaan om je te registreren en je licentie-bestand te laten aanmaken.

Zie o.a. hier en vooral het daarin gelinkte document, waar o.a. in staat dat bij jou van toepassing lijkt:

To register a serial number in the Licensing Portal, please follow these directions:
1. Log into your account : https://licensing.symantec.com/
a. Create a new account if one does not already exist
2. Click on the button for “New Purchase”
3. Enter the first serial number
4. Click the button “Submit”
5. Enter any additional serial numbers from the certificate
6. Click the button “Next”
7. Confirm the email address listed
8. Enter any additional, optional comments related to this order
9. Click “Complete Registration”

Succes,

Tijs.