Ik heb gister bij het installeren van Norton Antivirus 2003 een flinke crash gehad. Bij het installeren liep hij al ergens bij 85% vast. Nadat ik heb geprobeerd de installatie te onderbreken crashte de computer volledig. Nu start de computer (loopt op XP) alleen maar op onder DOS symantec boot pagina. Ik kom in het menu van NAVDX en weet niet hoe ik of NortonAntivirus kan verwijderen of wat het probleem is. (misschien een virus?)
Ik heb het internet meerdere malen afgestruind om te zoeken naar een oplossing. Symantec komt met de rescue disk aanzetten, maar die kan ik niet op mijn "andere" computer aanmaken omdat dit bij NAV 2005 niet mogelijk is.
Kan iemand van jullie mij helpen, moet ik de computer echt geheel formatteren of is er een makkelijkere weg?
Ik heb het internet meerdere malen afgestruind om te zoeken naar een oplossing. Symantec komt met de rescue disk aanzetten, maar die kan ik niet op mijn "andere" computer aanmaken omdat dit bij NAV 2005 niet mogelijk is.
Kan iemand van jullie mij helpen, moet ik de computer echt geheel formatteren of is er een makkelijkere weg?