symantec vanop een nieuwe pc zonder cd

Status
Niet open voor verdere reacties.

gilles.r.

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2004
ik heb al drie jaar een abbonement bij symantec, maar nu mijn pc craste en ik alle gegevens verloren ben, is mijn vraag hetvolgende ;
ik heb geen cd meer van symantec, maar hoe krijg ik terug mijn anti-virus met firewall erop zodat ie terug automatisch update en dat ik mijn abonement terugkrijg

Ik denk zomaar dat je deze vraag eerder moeten stellen bij de symantev helpdesk.

En niet hier, de pc is niet meer te redden trouwens, er zijn gegevens meer af te lezen, als je trouwens symantic lid bent, dan heb je daar toch papieren van gehad, daar zou dan alles op moeten staan.
Als je trouwens de cd kwijt bent wordt het wel erg lastig.
Dan moet je al weer iemand vinden met die cd, mischien dat symantec daar ook wel een oplossing voor heeft.

Geplaatst door gilles.r.
ik heb al drie jaar een abbonement bij symantec, maar nu mijn pc craste en ik alle gegevens verloren ben, is mijn vraag hetvolgende ;
ik heb geen cd meer van symantec, maar hoe krijg ik terug mijn anti-virus met firewall erop zodat ie terug automatisch update en dat ik mijn abonement terugkrijg

Je zult ergens de code van je pakket moeten hebben. Heb je die niet dan zul je een nieuw pakket moeten aanschaffen. Het beste is die in een winkel of via internet te kopen, want downloaden van de symantec site is duur en moet je dan tevens extra betalen om het pakket als het nog eens zoek raakt nogmaals te mogen ophalen.

gilles.r.,
Je kunt hier alle antwoorden op je vragen van abonnementen:

http://www.symantec.com/region/nl/techsupp/subscribe/

Maar het handigste is om naar de Symantec helpdesk te bellen.
Daar krjig je een link waarin je jouw betalingsgegevens kunt invoeren en dan Symantec gratis kunt downloaden van de Symantec website.

De telefoon nummer is (0)20 5040 511

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan