SymSetSymWithAddr 64

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ellen 7

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2005
Berichten
50
Hoi, Ik heb sinds kort bij het opstarten van de pc het bericht:
Kan entryport van SymSetSymWithAddr 64 niet vinden voor Dll bestand DBGHelp.dll.
Weet iemand waar het vandaan komt en hoe ik daar vanaf kom?
alvast bedankt! Groetjes, Ellen
 
Betreft een onderdeel van de "debug" omgeving van Windows
In een dll zitten allemaal verschillende functies die allemaal hun eigen naam hebben
een programma op jou computer probeerd de functie SymSetSymWithAddr te vinden in de dll maar jou versie heeft die niet

Installeer van onderstaande link de nieuwste versie eens van de Debugging Tools, daar zit hij bij in
http://www.microsoft.com/whdc/devtools/debugging/installx86.mspx

als dat niet werkt moet een bepaalde applicatie op jou pc opnieuw geinstalleerd worden, kijk dan welke programma's er allemaal opstarten.
die moeten dan opnieuw geinstalleerd worden.
 
Laatst bewerkt:
Bedankt voor je snelle antwoord, heb de debugs geinstalleerd, heb programma's bij het opstarten uitgevinkt en opnieuw geinstalleerd,maar helaas, heeft niets geholpen, de melding blijft.
 
Heb je je systeem ook al op Spyware gecontroleerd?
 
Ja, ik heb Norton en Microsoft spyware laten lopen, ze vonden allebei niets
 
Nou heb ik persoonlijk niet veel vertrouwen in neide pakketten...
in onderstaande link staan onder andere spybot en Ad-aware probeer die eens (misschien dat er andere nog betere zijn)
 
Ik zal het proberen, wil je alleen de link nog een keer plaatsen?
ik zie namelijk niets :cool:
alvast bedankt:)
 
Hartelijk bedankt voor de tip :thumb: , ik heb andere spyware zoekers gedownload via de link en inderdaad, ze vinden er veel meer dan mijn oude, ze zijn nog aan het zoeken,en ik laat nog weten of die melding straks weg is.
 
Ik heb het programma laten draaien, heb opnieuw opgestart en weer kreeg ik die melding, grrrr
 
Kun je in je foutenlogboek van windows ook toepassings fouten vinden?
(configuratiescherm - systeembeheer - logboeken)

(ik reageer niet altijd even snel :()
 
Klopt, daar staan een aantal fouten in, daar was ik nog nooit geweest.
 
welke fouten staan daar.

en het feit dat je daar nooit geweest was kan alleen maar positief zijn (als je heem nooi hebt hoeven bekijken natuurlijk) :)
 
fouten van zoo tycoon, een geel bordje met waarschuwing voor Userenv,fouten van liveupdate, aplication Errors , 2 fouten zonder naam en toepassing, 2x Application Hang.
 
Houd de tijd in de gaten en start dan opnieuw op zodat je de foutmelding weer krijgt,
Controleer dan in het systeem en de applicatie logboeken of er een vermelding van in staat
 
Heb ik gedaan, foutmelding was er tuurlijk ook:mad: ,maar in logboek was niets te zien
 
Dan moet ook ik je het antwoord op dit moment schuldig blijven,
Misschien dat een andere helpmijer nog een lumineuze ingeving krijgt hoe te achterhalen welke applicatie deze foutmelding veroorzaakt.
 
Toch hardstikke bedankt voor het meedenken hoor :thumb:
ik heb wel geleerd dat er een logboek bestaat ;)
Groetjes!!
 
DBGHelp.dll is een onderdeel van XP, als ik de sites erop napluis.

Je kunt hem uit de map windows\system32\dllcache kopieëren naar de map windows\system32

Je kunt met de XP cd in de romdrive sfc /scannow in het uitvoeren/run commandovakje doen.

Of je kunt hier het bestand downloaden en naar je windows\system32 map uitpakken.

http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?dbghelp

Hopelijk lost dit je probleem op.
 
Ik heb het gedownload en in de map system 32 geplaatst,maar die was al aanwezig, dus helaas
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan