Synaptics probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bassos18

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2008
Hallo allemaal

Ik heb sinds 2 weken een nieuwe laptop ( Samsung R510 ).
Alleen krijg ik nu steeds een foutmelding : Synaptics touchpad enhancements werkt niet meer.

Als die melding is geweest kan ik niet meer scrollen. ( zeer irritant aangezien ik dit altijd gebruik op de touchpad ).

Ik heb al de nieuwste driver geinstalleerd maar toen krijg ik weer het zelfde probleem.
Ook systeem herstel werkt niet.

Alvast bedankt.

Hallo allemaal

Ik heb sinds 2 weken een nieuwe laptop ( Samsung R510 ).
Alleen krijg ik nu steeds een foutmelding : Synaptics touchpad enhancements werkt niet meer.

Als die melding is geweest kan ik niet meer scrollen. ( zeer irritant aangezien ik dit altijd gebruik op de touchpad ).

Ik heb al de nieuwste driver geinstalleerd maar toen krijg ik weer het zelfde probleem.
Ook systeem herstel werkt niet.

Alvast bedankt.

Waarschijnlijk hardwarematig probleem dan... Bel naar de Samsung support, zei kunnen jou wel helpen.

http://www.samsung.com/nl/support/main/supportSupportMain.do

Had ik net al gebelt. Kreeg iemand aan de lijn die er niet veel verstand van had vond ik.
Hij zij ook een hardware probleem. Maar ik kan mijn laptop niet opsturen omdat ik hem nodig heb voor school.

hoe weet je zo zeker dat het een hardware probleem is ?

Had ik net al gebelt. Kreeg iemand aan de lijn die er niet veel verstand van had vond ik.
Hij zij ook een hardware probleem. Maar ik kan mijn laptop niet opsturen omdat ik hem nodig heb voor school.

hoe weet je zo zeker dat het een hardware probleem is ?
ik denk het alleen maar
als jij systeemherstel heb gedaan en driver opnieuw geinstaleerd, lijkt met toch dat je alles softwarematig hebt geprobeerd!:rolleyes:

Je bent er zeker van dat je de juiste driver hebt gedownload?

Maar ik kan mijn laptop niet opsturen omdat ik hem nodig heb voor school.
dan word het waarschijnlijk wachten op de vakantie:confused:

ik denk het alleen maar
als jij systeemherstel heb gedaan en driver opnieuw geinstaleerd, lijkt met toch dat je alles softwarematig hebt geprobeerd!:rolleyes:

Je bent er zeker van dat je de juiste driver hebt gedownload?

dan word het waarschijnlijk wachten op de vakantie:confused:

Jep de juiste driver heb ik. Windows Vista 32-bit.
Hmmm ja dat wordt wachten op vakantie ja.

Weet je of er ook andere stuurprogramma's zijn voor touchpad's ?

Achterop staat : model : NP-R510H is dat genoeg of moet je nog meer weten ?

Synaptics Touchpad Enhancements

Hallo,

ik heb hetzelfde probleem maar ik heb een Toshiba laptop dus ik denk dat het met hert merk niets te maken heeft, ik heb gemerkt dat ik niet moet klikken op afsluiten maar ik klik het berichtje weg met Het kruisje in de rechter bovenhoek dan kan ik gewoon scrollen
:)
ik hoop dat dat bij jou ook werkt;)
groet carlayvonne

Ik heb zelf de HP dv7 1210. Met hetzelfde probleem, geeft continu aan dat synaptics touchpad enhancements niet meer werkt en vervolgens kan ik niet meer scrollen.

Nou heb ik net alles van synaptics eraf gegooid, en weer opnieuw geinstalleerd.

Werkt al een uur zonder problemen:p

touchpad probleem

hallo allemaal,

ik heb het zelfde probleem en mijn laptop van asus is er al 5x voor terug geweest :confused:
Telkens blijft het probleem terug komen, de computer hebben ze inmiddels al 3x gereboot en testen mee uitgevoerd en dergelijke, maar helaas blijft de fout terug komen, zelfs het verwijderen en opnieuw installeren van het programma werkt niet, het duurt soms dagen voor de foutmelding er weer is en de scrollfunctie niet meer werkt.

Touchpad

Ik heb er ook last van :confused:

Ik heb zelf een HP Pavilion dv5 1120
Ik krijg het ook maar niet weg...
Is er iemand die het wel weg krijgt?
Want ik gebruik de scroll heel veel, en het is erg vervelend als die steeds wegvalt.

Heb ook last van hetzelfde probleem. Ik heb sinds gisteren een nieuwe laptop (asus) en krijg nu alweer de foutmelding.

Het heeft denk ik niks met het merk te maken omdat ik hiervoor een HP had waarbij het probleem ook speelde. Toen viel mij op dat de foutmelding altijd direct na de "pop up" van Windows live today kwam. Ik heb Windows live today daarom uitgezet, waarna ik de melding een stuk minder kreeg. Probleem is alleen dat een andere "pop up" nog steeds hetzelfde effect kan hebben. Zo kreeg ik ook de foutmelding nadat windows zelf een een venster opende (weet niet meer om welke melding het ging).

Is dit nou echt niet te verhelpen? Is er een betaalbaar of misschien wel freeware alternatief voor Synaptics ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan