Synaptics touchpad multitouch werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Atammer

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2011
Ja daar ben ik weer met het volgende probleem.
Na windows vers op mijn laptop gezet te hebben ging ik alle asus k53sv drivers downloaden en installeren (van support.asus) ik weet dus dat de drivers werken.
Alles verliep vlekkeloos tot ik de synaptics touchpad ging installeren die gaf aan gereed voor gebruik.
Alleen staat er geen synaptics stuurprogramma in mijn taakbalk en multitouch werkt niet, alleen de mouspad zelf wel die draait naar mijn vermoeden op de standaard w7 driver.
Ik heb al tig keer een reinstall gedaan(2 versies waarvan 1 oudere) w7 driver verwijderd rebooten en de hele mikmak, maar niks werkt!

Help aub!
Ik draai trouwens w7 home premium 64bits

EDIT: Ik kwam ergens op internet tegen dat multitouch niet werkt op OEM windows, alleen ik wil mijn windows omzetten naar mijn eigen code hij staat nu nl op een OEM geregistreerd (had geen andere dvd)
Enig idee hoe ik mijn windows naar de originele code van mijn laptop kan omzetten?

Laatst bewerkt:
inmiddels heb ik windows code van mezelf gebruikt en geactiveerd.
alleen weet ik niet of mijn windows nu nog steeds OEM is.
Ik kan nog steeds niet synaptics installeren
als ik bij eigenschappen van de muis kijk dan staat er gewoon standaardaanwijsapparaat
V10.2.4 van 8 jan 2008 erg vreemd het enige dat ik wil is 2 vinger scrollen erop
HELP AUB!

dank

Sinds ik hier geen reacties op krijg heb ik het zelf maar opgelost, voor diegene met hetzelfde probleem download driver genius

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan