synaptics touchpad

Status
Niet open voor verdere reacties.

sammie1983

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2006
kan iemand mij helpen.Als ik mijn laptop aan doe dan kan ik even scrollen met de touchpad maar dat duurt maar even en dan doet ik het niet meer.dan krijg ik dit:
---------------------------
Synaptics aanwijsapparaat
Kan geen verbinding maken met het stuurprogramma van het Synaptics-aanwijsapparaat.

Als u een ander PS/2-aanwijsapparaat hebt geïnstalleerd, verwijdert u het Synaptics-stuurprogramma door te klikken op de knop Ja. Vervolgens moet u het stuurprogramma van het aanwijsapparaat voor uw externe apparaat opnieuw installeren.

Wilt u het Synaptic-stuurprogramma nu verwijderen?
Ja Nee

En als ik naar eigenschappen ga dan staat er bij apparaatinstellingen apparaten helemaal niks.
Ik heb een Acer Aspire 6930

Ik snap er niks meer van.

Laatst bewerkt:
Problemen ontstaan zelden 'zomaar'. Veelal is er een gebeurtenis aan voorafgegaan. Soms is dit een gebeurtenis waar een user niets aan kan doen, maar in de meeste gevallen heeft een user iets geïnstalleerd, hardwarematig en / of softwarematig.
Is er een verandering geweest in je configuratie kort vóór het probleem zich voor de eerste keer voordeed?

ik heb zelf het software niet geinstalleerd,ik heb het van een kennis gekocht en die had 'm nog maar 1,5 mnd.Maar ik heb niks veranderd,maar bij eigenschappen staat helemaal geen muis ingeschakeld.

Tja, dan is het misschien handig om uit te zoeken óf die software bij jouw Windowsversie / machine past?

die jongen kan dat toch niet verkeerd hebben geinstalleerd?want er zitten geen cd's bij,dus alles zat er in

Ik kan hiervandaan helaas niet zien of het bij de kennis heeft gewerkt? Bezoek de website van de fabrikant en kijk er eens wat rond (download de drivers)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan