Sync Iphone met Google agenda

Status
Niet open voor verdere reacties.

hoogteijling

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 aug 2005
Hallo allemaal,

Wat ik voor elkaar wil krijgen is dat wanneer ik iets in de agenda op mijn Iphone zet dat het dan automatisch ook in de Google agenda (van mijn vrouw) komt.
Wanneer ik nu een afspraak in mijn Iphone agenda zet heb ik de mogelijkheid om deze in de Iphone- of Google zetten.
Wanneer ik ze in beide wil hebben moet ik hem eigenlijk 2 keer er in zetten, eerst in de Iphone en vervolgens in de Google agenda.

Alle instructies die ik tot nu toe gevonden heb hierover gaan alleen over het syncen van beide agenda's maar dat wil alleen maar zeggen wanneer ik het op mijn Iphone in de Google agenda zet dat mijn vrouw het dan ook ziet op haar (Android) Google agenda.
Ik wil wanneer ik het in mijn Iphone zet het automatisch naar de Google agenda gekopieerd wordt.

Groeten Marcel

Dan moet ik telkens 2 keer de afspraken er in zetten.
Eerst in mijn Iphone agenda en dan weer via mijn Iphone in de Google agenda.

ViSRzUI.png
YJvfKY6.png

Ik wil hem in mijn Iphone zetten en dan automatisch een kopie in de Google agenda.

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Nee hoor want je voert het gewoon in in je IOS agenda en vervolgens wordt het gesynchroniseerd.......

Open de Agenda-app nadat je het instellen hebt voltooid. Het synchroniseren begint automatisch.

Je maakt dus gewoon een Google account aan in je iPhone agenda en die wordt gesynchroniseerd. Werkte bij mij altijd zo.

Bij mij werkt het niet op die manier.

Standaard zet ie het in mijn IOS agenda (rood) (Agenda prive)
Het wordt niet gesynced naar de google agenda (blauw) (Tamara)
Alleen wanneer ik het bewust verander naar google agenda dan zet ie hem daar in.

Ik zie vast iets over het hoofd maar wat...........?

Of bedoel je dat ik gewoon alle afspraken standaard in de Google agenda moet zetten waardoor ze altijd overal zichtbaar zijn ?

Groeten Marcel

Laatst bewerkt:
Heb je jou Google agenda wel gedeeld met je vrouw, zodoende komen jou afspraken ook bij haar te staan.

Ik heb gewoon mijn IOS agenda (Rood) en daarin zie ik ook de Google agenda van mijn vrouw (Blauw).
Zelf gebruik ik niet de Google agenda van mijn Google account.

Groeten Marcel

Okay, nu snap ik het en dat gaat niet werken inderdaad.
Je kan wel de stappen volgens zoals genoemd in de link en dan de account gegevens van je vrouw gebruiken. Dan ga je dus samen de agenda van je vrouw gebruiken.

Ik snap het nu ook ja.

En weet je toevallig hoe ik de agenda van mijn vrouw als default kan instellen?
Dus wanneer ik een afspraak alleen in mijn prive agenda wil dat ik dat dan bewust moet kiezen?

Groeten Marcel

Probleem is dat ik geen iPhone meer heb en het niet even na kan kijken maar heb je hier wat aan ?

Your default calendar is set to NONE to begin with.
You can change it in the Settings > Mail, Contacts, Calendars on your iPhone
Scroll down to the Calendars section and set the Default Calendar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan