Syncen Outlook en Gmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

rienbos

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2003
Berichten
121
Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik W8 op de computer staan met Office 2010. Nu wilde ik Google calendar sync opnieuw installeren om Outlook agenda met Gmail agenda te synchroniseren. Echter ik kan het niet meer downloaden omdat het vanaf 14 december niet meer beschikbaar is via Google. Zij staken de ondersteuning eind januari 2013. Ik weet ook niet of het daarnaa nog werkt. Ik heb de versie 0.9.4.6 ook nergens meer kunnen vinden.
Wie weet een andere oplossing of heeft het bestand misschien en kan het me mailen.
Alvast bedankt.
 
Bedankt voor je reactie. Echter is niet de geode versie. Ik had ook al op Softonic gekeken maar daar kon ik de goede versie niet vinden. De link die jij mij stuurde is versie 0.9.4.5 Die werkt niet met Office 2010. Ik moet echt die met een 6 op het eind hebben.
 
Dan moet je mij even een mail sturen, de versie die ik heb doet het prima en kan ik je mailen.
 
Dat zal heel fijn zijn echter ik kan je geen privemail sturen. Als ik op je naam klik krijg ik een melding dat ik geen verenigingslid ben en dus niet kan mailen.
 
Zet hem even kort neer weer verwijderd
 
Laatst bewerkt:
Bedankt hoor. Het is echter versie 0.9.4.1 ipv 6 op het eind. En toch werkt het. En daar gaat het om.
 
Graag gedaan, wil je de status van je vraag aanpassen naar opgelost alsjeblieft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan