synchronisatie folders

Status
Niet open voor verdere reacties.

louis14

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2014
Berichten
39
Ik gebruik imap met windows live mail op windows 7.
Ik gebruik imap op ipad en ik gebruik webmail van mijn provider wat ook op imap gebaseerd is.
In mijn web mail heb ik de folders notes en sent messages (voor versturen van ipad berichten) maar in mijn windows live mail komen die mappen niet voor.
Wat moet ik doen opdat de folders van mijn windows live mail zouden synchroniseren met alle mappen die op de imap server bestaan?
 
Uw link legt uit in windows live mail hoe je een aantal standaard folders (dat aantal is vrij beperkt)moet toevoegan maar als ik een folder creeer in webmail dan verschijnt die niet in windows ive mail maar wel bvb op mijn smartphone.ook andre bestaande folders verschijnn niet in windows live mail
 
Het zou mij niet verbazen als datgene wat jij wilt dan niet kan in WML. In WML kun je ook geen berichtregels gebruiken als je het IMAP protocol hebt gekozen (staat in het venster dat je te zien krijgt onder "mappen" "berichtregels". Het verband met berichtregels zit hem mogelijk in het feit dat berichtregels ook om moeten kunnen gaan met mappen in WML. als de mappen niet gesynchroniseerd worden houdt het op.)
Uit searches concludeer ik dat Outlook het wel kan. Mss zijn er nog meer e-mail readers die dit kunnen en zou je over kunnen stappen?
Ik kom wel dit nog tegen: "Als je in Windows Live Mail aangeeft dat het account een @hotmail.com of @live.com account is, dan wordt automatisch de juiste instelling gekozen."
Dit suggereert dat die accounts wel kunnen synchroniseren.

Zelf gebruik ik nog pop3 en kan het dus niet bij mij even uittesten.
 
Als ik in windows live mail een folder creeer met dezefde naam als in webmail dan synchroniseren de berichten in die folder.
Maar ik zoek een manier dat dat automatisch zou gebeuren: dat ik niet zelf de folder hoef te creeeren.
 
OK. Dan is je probleem kleiner als ik verwachtte. Ik vrees dat mijn ideeën dan uitgeput zijn. Lijkt mij echter een "onhebbelijkheidje" van WML zelf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan