Synchronisatieproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

AnnevdD

Verenigingslid
Lid geworden
8 mei 2007
Berichten
228
Sinds ik Vista heb, heb ik regelmatig problemen met de synchronisatie van mijn MDA-Pro.

Ik gebruik het Windows Mobile Apparaatcentrum met het synchronisatiecentrum, maar het is me al een paar keer overkomen dat ik ineens geen verbinding meer kan krijgen met mijn MDA Pro. De vorige twee keer heb ik dat opgelost door alles weg te gooien en opnieuw te beginne met een nieuwe relatie. Dat wil ik niet meer en lijkt me ook niet de bedoeling.

Ik kan nergens iets vinden over waarom de verbinding niet wordt gemaakt. Als ik de MDA aansluit of er af haal hoor ik wel het piepje.

Bij dubbelklikken op het apparaat in het synchronisatiecentrum wordt het Windows Mobile Apparaatcentrum gestart, dat begint met verbinden, maar zegt dan “niet verbonden” zonder enige vorm van foutmelding

Kunt iemand mij helpen of een richting wijzen. Op de Microsoft site vind ik geen info over WMA en e-mail contact krijgen met Microsoft lukt me niet.

Vast mijn dank
Anne
 
soortgelijk probleem

beste anne
ik zit met een soortgelijk probleem en ervaar ook dat er weinig op het net te vinden is.
zou een softe reset ( kan bij mijn pocket pc Dell Axim X3 ) geen oplossing brengen?
hoe is de koppeling met je PC? via een craddle of anders?
ik ben geen expert..

groet,
 
Beste zwemmer
Bij mij is het probleem inmiddels opgelost. Ik heb inderdaad een softe reset gedaan en opnieuw Windows Mobile Apparaatcentrum gestart. Op een gegeven moment lukte het. Ik weet niet waarom. De laatste tijd is het vaak zo dat als ik mijn PDA aansluit (gewoon met een kabeltje aan de USB ingang) de koppeling niet tot stand komt (soms wel). Vanuit het synchronisatiescherm het WMA opstarten helpt ook niet, maar WMA rechtstreeks zelf opstarten werkt wel en dan komt er verbinding tot stand en loopt alles weer.
Raar spul die MS-software.
Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan