synchroniseren met outlook 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

mereltje

Gebruiker
Lid geworden
25 mei 2005
Berichten
83
ik werk met een laptop extern en intern. om gewoon te kunnen werken, worden mijn bestanden gesynchroniseerd. dit heeft altijd gewerkt tot vandaag,

ik krijg nu de melding dat .pst bestanden niet gesynchroniseerd kunnen worden.

dit is echter wel noodzakkelijk om van mijn mail altijd een back-up te hebben.

ik werk met outlook 2003 op een Win XP pro machine.

Wie kan mij helpen
 
Hoi,

Je krijgt w.s. geen antwoord omdat de info die je geeft té beperkt is om een zinnig antwoord te kunnen geven.
Werk je thuis (s.a.) en op je werk (netwerk)?
Sinds wanneer gaat het mis en wát is er gewijzigd in de tussentijd.
En zo zijn er nogal wat maar-en ......

Tée
 
ik werk zowel thuis als op kantoor. wanneer ik op kantoor kom worden alle bestanden gesynchroniseerd naar de server. dit kunnen we doen door alle mappen die gesynchroniseerd moeten worden, offline beschikbaar te maken. alle bestanden worden gesynchroniseerd, alleen bij de .pst bestanden geeft het problemen.
tot vandaag heeft het altijd gewerkt. sinds vandaag krijg ik de melding dat .pst bestanden niet offline beschikbaar gemaakt kunnen worden en ook het synchroniseren doet hij niet meer.

we maken gebruik van internet mail.
 
Hoi,

Dus ligt de oorzaak in 'iets' dat in de tussentijd is veranderd/gewijzigd.
Wellicht in de netwerkconfiguratie, op de mailserver o.i.d..
Kaboutertjes bestaan niet, dus jullie beheerder zal ongetwijfeld de oorzaak kunnen achterhalen.

Tée
 
dat zal dan ook een probleem zijn.
ik doe hier juist het beheer. alleen er is niks veranderd. dat maakt het juist zo vreemd.
 
Hoi,

.... en jij bent dat kabourtertje dan natuurlijk ook niet.

Synchronisatie van het .pst-bestand kan ook onmogelijk zijn, omdat - niet ingelogged in het netwerk - beide versies gewijzigd zijn.