synchroniseren op Bestandsniveau

Status
Niet open voor verdere reacties.

gregortman

Gebruiker
Lid geworden
30 nov 2005
Berichten
148
Beste mensen,

Ik heb een database draaien op meerder computers via replicas, werkt prima.

Nu heb ik een kennis die dezelfde database gebruikt, met zijn eigen records erin.

Ik ben de ontwikkelaar van het programma en hij een gebruiker ( met aparte records die niet door elkaar mogen gaan lopen!

Is er een mogelijkheid om de database te synchroniseren, waarbij de records Niet worden gesynchroniseerd of is er een programma voor die dat kan doen.

Het is op dit moment nogal een gedoe met de database leeghalen en zijn gegevens importeren in de nieuwe (geupdate) database?

Bij voorbaat dank

Gregor
 
Hallo Gregor,

je zult zelf de gegevens die je niet wilt synchroniseren moeten afsplitsen.
Beetje rare (in mijn ogen ongewenste) situatie trouwens ;)

Groet,

Tardis
 
synchroniseren

Beste Tardis,

Bedankt voor je reactie

Hoe kan ik ze afsplitsen??

de situatie is als volgt: ik heb een assurantie kantoor en de kennis heeft ook een assurantie kantoor(eenmanszaken), dan is het wel fijn dat hij niet in mijn klanten kan gaan lopen graven en ik niet in zijn klanten, vandaar!

Groet

Gregor
 
Hallo Gregor,

feitelijk heb je het over 2 aparte databases.
Ik begrijp je vraag dan ook niet.

Groet,

Tardis
 
synchroniseren

Beste Tardis,

Ik zal de situatie verduidelijke: ik heb thuis meerder replicas draaien, deze zijn voor mij alleen als backup en om te gebruiken op een andere computer, deze hebben niets te maken met de database van de kennis.

De kennis heb ik een lege versie van mijn database gegeven en deze heeft hem gevuld met zijn gegevens.