Synchroniseren Outlook tussen 2 PC's

Status
Niet open voor verdere reacties.

P4-1800

Gebruiker
Lid geworden
9 feb 2002
Hallo,

ik heb een pc thuis staan en een laptop. Nu ben ik erg gecharmeerd van Outlook, en zou willen dat ik op elk van deze twee computers gebruik kan maken van dit programma.

Momenteel haal ik met mij thuis pc email van Hetnet op. Als ik dan met de laptop op stap ga heb ik niet de beschikking over de mail die ik op de andere pc heb ontvangen. De oplossing hiervoor zou zijn als ik Outlook zou kunnen synchroniseren, net als bijvoorbeeld een werkmap in Windows. Weet iemand of dit mogelijk is, en zo ja hoe?

Ik draai op beide pc's onder XP (Home) en heb Office XP pro (Engels)

Groet Ed

Hoi P4,

In de Helpfunctie van Outlook 2000 kan ik niks vinden, maar mischien heb ik een oplossing. Eerst zou ik willen weten of je gegevens van je PC kunt uitwisselen met je laptop en of Outlook daar ook op staat.

Daan.

Ja, ik heb een klein netwerkje, en kan mappen van m'n laptop (mits gedeeld) benaderen via de vaste pc.

Verder heb ik op beide pc's Office XP pro (engelse versie), en dus ook Outlook XP.

Groet Ed

Hoi,

Microsoft heeft een klein progje (198 KB) om op een hele makkelijke manier een reserve kopie te maken van je emails. Hiermee kun je aangeven wat je wilt back-uppen. Het werkt echt heel simpel, snel en is errug makkelijk in het gebruik.

Als je dat nou ff downed, dan zou je die gegevens elke x naar je laptop kunnen kopieeren (kleine handeling) en je hebt altijd je Outlook up-to-date.

Ik weet niet of je dit wat vind, maar hier kun je het proggie downen.

Succes ermee!

groeten Daan

Daan, bedankt, ik zal het progje uitproberen, en geef mijn reactie nog wel even.

Groet Ed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan