Synchroniseren

Status
Niet open voor verdere reacties.

GreenfieldPhoto

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 apr 2009
Berichten
1
Ik ben in het bezit van twee externe harde schijven die ik middels USB2 heb aangesloten op mijn laptop. Aangezien ik veel foto's maak zet ik deze op de eerste externe harde schijf en wil ik wekelijks op de tweede schijf de bestande synchroniseren. Ik heb daarvoor op de tweede harde schijf alle foto's gekopieerd en nu wil ik binnen het synchronisatie centrum een "nieuwe synchronisatie relatie"instellen maar als ik daarop klik herkend hij de aangesloten harde schijven niet (beide van Maxtor). Terwijl ze wel zichtbaar zijn in "deze computer". Kan iemand mij vertellen wat ik niet goed doe?
Bij voorbaat dank voor uw hulp
 
ik kan je wel een 30 dagen alternatief geven. BeyondCompare is een mooi programma die 2 drives of folders kan vergelijken hij geeft de verschillen aan en je kan met een enkele klik alle nieuwste files syncen.klik
 
Help en ondersteuning:
Waarom wordt het apparaat waarmee ik wil synchroniseren niet weergegeven in het synchronisatiecentrum ?

Het zou mij niet verbazen als je alleen maar kunt synchroniseren tussen computer en een externe schijf. Dit staat ongetwijfeld ook in de helpfunktie.
Er zijn andere programma's zoals SyncToy waarmee dit in ierder geval kan en nog gratis ook.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan