Hallo mede pregrammeurs,
Ik heb onderstaande Update instructie voor het aanpassen van waardes in de tabel ROUTEPUNTEN.
De variabele, KmVerschilTotaal, is een decimaal getal en als Double gedeclareerd.
De variabelen uit de tabel ROUTEPUNTEN, (in hoofdletters zijn als nummeriek (Dubbele precisie, 3 decimalen) gedeclareerd,
Toch krijg ik bij onderstaande instructie een syntax fout.
Ik heb de fout al teruggebracht tot de declaratie van 'KmVerschilTotaal'. (in een ander programma werkt de code wel. Daar werk ik met gehele getallen).
Hoe moet ik deze declareren, of anders oplossen?
BVD
Eric
Ik heb onderstaande Update instructie voor het aanpassen van waardes in de tabel ROUTEPUNTEN.
De variabele, KmVerschilTotaal, is een decimaal getal en als Double gedeclareerd.
De variabelen uit de tabel ROUTEPUNTEN, (in hoofdletters zijn als nummeriek (Dubbele precisie, 3 decimalen) gedeclareerd,
Toch krijg ik bij onderstaande instructie een syntax fout.
Ik heb de fout al teruggebracht tot de declaratie van 'KmVerschilTotaal'. (in een ander programma werkt de code wel. Daar werk ik met gehele getallen).
Hoe moet ik deze declareren, of anders oplossen?
Code:
DoCmd.RunSQL "UPDATE ROUTEPUNTEN " & vbCrLf & _
"SET BEGINKM = BEGINKM + " & KmVerschilTotaal & ", TOTAALKM = TOTAALKM + " & KmVerschilTotaal & vbCrLf & _
"WHERE ROUTE_ID = [Forms]![frmRoutegegevens].[Form].[ROUTE_ID] and WP_ID >[Forms]![frmRoutepunt].[Form].[WP_ID];"
BVD
Eric