Sysprep diskconfiguratie behouden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Timothy271

Gebruiker
Lid geworden
12 sep 2008
Berichten
547
Hoi,

Is het mogelijk om sysprep uit te voeren met het behoud van je diskconfiguratie?
Ik heb OOBE generalize gebruikt, maar men verschillende harde schijven verdwenen en werdt gewoon 1 C schijf...

Groetjes
 
Nee, sysprep werkt met een image dat precies is zoals op de 'broncomputer'. Wil je de huidige schijfindeling etc. behouden, maak dan een (al dan niet volledig geautomatiseerde) unattended installatieschijf, waarbij het formatteren en (her-)indelen van de harde schijf niet is aangegeven.

Natuurlijk je unattended instalatieschijf testen op een aparte harde schijf, die helemaal leeg mag (voor het geval je fouten gemaakt zou hebben bij de aanmaak van die installatieschijf).

Tijs.
 
Nee, sysprep werkt met een image dat precies is zoals op de 'broncomputer'. Wil je de huidige schijfindeling etc. behouden, maak dan een (al dan niet volledig geautomatiseerde) unattended installatieschijf, waarbij het formatteren en (her-)indelen van de harde schijf niet is aangegeven.

Natuurlijk je unattended instalatieschijf testen op een aparte harde schijf, die helemaal leeg mag (voor het geval je fouten gemaakt zou hebben bij de aanmaak van die installatieschijf).

Tijs.

Maar programma's zoals office onthoud die er dan wel op?

Heb je enige ervaring met MDT 2010? Ik zit namelijk met nog een probleem ;)
 
Lijkt mij dat Office etc. gewoon goed geïnstalleerd blijven.

Geen ervaring met MDT2010

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan