systeem backup

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Berichten
691
Hallo,
ben al een tijdje opzoek naar een progje waarmee ik een systeem backup kan maken. Dus geen "gewone backup"van mijn bestanden maar van het bestuuringssysteem. Ik heb nog een oude versie van Drive Image (5.0) liggen maar die werkt nog met 3,5"diskettes. (en die heb ik niet meer).
Wie kent een progje waarmee je dus bv een boot.cd-rom maakt en waarmee het bestuuringssysteem wordt terug gezet.
ps ! Met alle respect maar met Norton Ghost heb ik zeer slechte ervaring. Misschien dat er ergens een duidelijke nederlandse handleiding van is maar norton is mij iets te "agressief"
 
Hallo,
heb vanmiddag van een kennis Acronis True Image 9.0 even kunnen lenen en ben het programma aan het uitproberen. Het zal ongetwijfeld aan mijn gebrekkig engls liggen maar wat moet ik nu maken om bij evt vastlopen van mijn pc (en ik wil dus alles weer keurig terug zetten) een backup van mijn c schijf of een clone disk ??
Een opstart cd-rom maken heb ik inmiddels ontdekt.:rolleyes:
 
Je moet een backup maken en die bewaar je dan bv op een andere partitie of op dvd, je kan dan met je cd die je gemaakt hebt de backup terug zetten naar c: vanaf de partitie of dvd...je kan natuurlijk ook de backup terug zetten vanuit het programma in windows, dat doe ik altijd...
 
foto
 

Bijlagen

  • snap1.jpg
    snap1.jpg
    67,5 KB · Weergaven: 41
Oke ! duidelijk Thanks

ps: als je ook 9.0 build 2.273 wilt proberen moet je het maar even laten weten.....;)
 
Heb ik al maar bedankt voor het aanbod, ik heb eigenlijk alles wel wat ik wil, dus als je iets nodig hebt dan hoor ik het wel, maakt niet uit wat....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan