Systeem beheer problemen ?? :|

Status
Niet open voor verdere reacties.
Interessant.

Je zou het bestand moeten kunnen verwijderen vanuit de XP Herstelconsole, of (makkelijk nog) via een Ubuntu Live CD waar je de computer mee opstart.

Ook via de Mini-XP uit de Hiren's Boot CD zou je dat bestand moeten kunnen verwijderen (let op: Wel verborgen bestanden en mappen aanzetten etc., zodat je alle bestanden ziet).

Tijs.
 
Aangezien het systeem heel erg traag was heb ik de volledige schijf gebackuped naar een 2e Terabyte schijf, en heb net windows opnieuw geinstalleerd, nu kan ik weer met een schone lei beginnen...
welke anti-male-spy en anticheat software raad je me aan??

waar ik aan dacht was:
Comodo Internet Security
Super Anti Spyware
Malewarebyte (handmatig onderhouden)

maar dit gebruikte ik hiervoor ook, wat blijbaar niet voldoende was...
ik liet met de opstart CCleaner ook altijd alles even leeg halen, ik denk dat ik dit ook maar met de hand ga onderhouden aangezien dit het opstart proces heel erg vertraagd!


Mvg, Remco

@ Dnties Hartstikke bedankt voor al je hulp!!
ik denk dat vele andere mensen met de zelfde problemen als mij en de antwoorden van jou een heel eind komen!,

bedankt!
 
Tsja, ik gebruik AVG Free (anti-virus) en ZoneAlarm Free (firewall).
Ik weet dat AVG het systeem wat vertraagt, maar mijn computer is dan ook al van 2003 ;)

Ik heb goede verhalen gehoord over Avast als anti-virus en Kaspersky Internet Security gebruiken mijn ouders op een relatief trage pc succesvol als firewall + anti-virus.

Ik neem aan dat anderen nog advies kunnen geven, maar je kunt daarover natuurlijk ook een nieuwe vraag stellen in een van de volgende Helpmij secties
(Anti)Virus - Firewalls - Spyware > Antivirus
(Anti)Virus - Firewalls - Spyware > Firewall - Internet Beveiliging

Overigens vind ik het verstandig dat je toch tot een herinstallatie bent overgegaan, gegeven alle ellende die we voorbij hebben zien komen.

Tijs.
 
Bedankt :thumb:

mvg, Remco

ik zal de vraag als opgelost markeren :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan