Systeem crash help!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brammetje013

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2009
Berichten
17
Hallo ik heb een probleem,

Mijn oude pc met windows xp start niet meer op alleen in veilige modus.
-Ik heb systeem herstel geprobeerd maar nu start hij nog niet normaal op.
-Ik heb de recovery diskette geprobeerd maar dan zegt de pc starten van windows 98 dat gaat weg en dan komt er This Recovery option is not available on thes pc.
Please remove the disk and reboot the system.
Ik heb deze recovery disk al eerder gebruikt meer dan 1 keer helaas maar toen werkte hij prima (op dezelfde pc trouwens).
Ik weet nouw niet wat ik moet doen? kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt!!!
 
Hey

Nieuwe hdd kopen meschien :p:p

Greetsz

Ja zou het daar aanliggen? Onze laptop kregen we vorige week ook alleen nog in veilige modus en de dag daarna deed die niks meer en toen was wel de hdd kapot. Maar deze pc start nog wel op in veilige modus dan kan de hdd toch niet kapot zijn?
 
Ja zou het daar aanliggen? Onze laptop kregen we vorige week ook alleen nog in veilige modus en de dag daarna deed die niks meer en toen was wel de hdd kapot. Maar deze pc start nog wel op in veilige modus dan kan de hdd toch niet kapot zijn? re
maak niet uit je komt wel gewoon in je bestanden enzo ik heb hier ook een kapotte staan computer net een maand oud:p maar formateren lukt ook niet moet nog nieuwe hdd kopen

als je der 2 heb moet je de eerst je hdd waar je xp er op staat verwijderen. gewoon uit je computer en dan van je D schijf een C schijf van maken en dna opniew je xp instaleren
en dan handmatig je andere schijf formateren..

dat zou ik dan hebben gedaan:p

Greetsz
 
Laatst bewerkt:
Alleen de windows backup bestanden staan op E en dat is ook op de eerste schijf en die heb ik wel nodig om windows opnieuw te installeren. Want ik heb geen Windows cd alleen maar een recovery diskette.
 
re

probeer eens een live cd van linux zoals knoppix als je dan nog bij de hd kan komen is de hd niet kapot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan