systeem eisen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Heb even op google gezocht en dit gevonde.:cool:

Systeem - Windows XP/2000
Processor - Intel Pentium III of gelijkwaardig 1.3 GHz
Geheugen - 256MB RAM (512MB aanbevolen)
Harde Schijf - 1.2GB
DVD - 8x
Grafische kaart - 32MB*
Geluidskaart - DirectX 9.0c compatibel **
DirectX - Versie 9.0c ***
Online Multiplayer - 56.6Kbps; 2 Spelers
Netwerk - Via TCP/IP compatibel netwerk; 2 Spelers
Een Systeem Multiplayer - 2-4 Spelers
Input - Toetsenbord, Muis, of ondersteunde dual analoge gamepad

Aanvulling:
*Ondersteunden videokaarten: NVIDIA GeForce2 MX of beter, ATI Radeon 7500 of beter. Laptop versies van deze chipsets worden niet zonder meer ondersteund om deze game te kunnen draaien.

** DirectX 9.0c staat op de disc, het is mogelijk dat de nieuwste drivers voor de video en geluidskaart geinstalleerd dienen te worden.

*** Een dual analoge gamepad zoals de Logitech Dual Action wordt aanbevolen

Das leuk dat de systeemeisen van fifa nooit hoog liggen:D(in tegenstelling tot quake 4 dat het eerste spel zal worden dat mijn pc niet zal willen draaien:()

Jah het viel me allemaal best mee! 32 mb videokaart is nl. super weinig!

Ik heb de Demo gedownload.
Zijn de graphics in de gewone game net zo slecht als in de demo? anders ga ik het dus zeker niet kopen.

Wat noem je slecht? Maak eens een screenshot, dan kan ik me er wat bij voorstellen. Zelf vind ik het super meevallen. :)

Geplaatst door Freakiej
Wat noem je slecht? Maak eens een screenshot, dan kan ik me er wat bij voorstellen. Zelf vind ik het super meevallen. :)

'zelf vind ik het super meevallen' had jij het slecht verwacht? Ik had verwacht dat het er toch wel heel mooi uit moest zien, dat scheelt misschien ook al. Ik heb wat screenshots gemaakt. vooral het veld vind ik slecht. 1 zelfde groene kleur, lijkt op een geruite groene zakdoek. en de spelers vind ik niet mooi, ze zijn wel goed herkenbaar, maar verder...... het publiek en het stadion zelf vind ik wel super mooi:D

Je bijlage is niet echt aangekomen.
Bijlage toevoegen:
De grote mag maximaal: 102400 bytes zijn
Toegestaande bestands extenties: gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar pdf

Ik vind het wel mooi eigenlijk. Oke niet super, maar gewoon mooi. Niet storend :p

tjah, gras is gras hé:p Ik zie niet in wat ze nog zouen kunnen verbeteren aan het beeld. Het is geen shooter/racegame dus kan er niet zoveel aan verbeterd worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan