Hallo en alvast sorry want ik ben niet echt zo slim in het gebied van mijn laptop Ik heb een probleem. Op een dag nadat ik gewoon mijn laptop afgesloten had deed hij opeens heel raar ik kan geen geluid meer horen van videos enz. Maar wel systeemgeluiden ik heb het niet gedempt of uitgeschakelt en mijn laptop is ook niet kapot of anders zou ik de systeemgeluiden ook niet kunnen horen. Het andere probleem is ik kan niks meer downloaden als ik een progamma of een spel download staat er: Klasse is niet geregistreerd ClassID:00021401-0000-0000-C00-000000000046. Dit gebeurt bij bijna alle programmas ook komt er vaak te staan dat het is mislukt uit de server. En ook Runtime error. Dit gebeurt ook als ik Skype of msn probeer te openen. En nu komt het erge. Als ik naar mijn bestanden ga en klik op bijvoorbeeld systeem en beveiliging gebeurt er niks dus backups en andere dingen lukken ook niet. Het spijt me dat ik niet echt goed uitleg wat er aan de hand is, maar ik heb dit probleem al heel lang en ik hoop dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt!