systeem gister bestelt kan het crysis aan

Status
Niet open voor verdere reacties.

nesslem

Gebruiker
Lid geworden
1 jun 2008
kan dit systeem wat ik gister heb bestelt crysis aan ?

2048 mb intern geheugen 800mhz
amd 6000 processor 3.0 ghz dual core
9800gtx+ 512mb van evga

weet niet of ik de rest van het systeem er ook bij moet zetten maar kan dit syteem dan crysis op high of zo aan

Ja hoor, mijn systeem van bijna 2 jaar oud kon hem ook aan dus een nieuw systeem moet dat ook wel kunnen, zo niet beter :)

kan dit systeem wat ik gister heb bestelt crysis aan ?

2048 mb intern geheugen 800mhz
amd 6000 processor 3.0 ghz dual core
9800gtx+ 512mb van evga

weet niet of ik de rest van het systeem er ook bij moet zetten maar kan dit syteem dan crysis op high of zo aan

De first-person-shooter zal draaien onder Windows XP of Windows Vista, waarbij Vista-gebruikers op iets zwaardere systeemeisen moeten rekenen dan de XP-gebruikers.

Om aan de minimale systeemeisen te voldoen moet jij een 2,8GHz-processor hebben om het spel onder XP te draaien, terwijl voor Vista een 3,2GHz nodig is. Verder moet er 1GB ram in de pc zitten, en een halve GB meer voor Vista. De grafische kaart moet een nVidia GeForce 6800GT of een daarmee gelijkwaardige kaart zijn, waarbij 256MB geheugen het minimum is. Redelijk zware eisen dus.. Verder neem ik aan dat op jou harde schijf 12GB vrije ruimte is en je geluidskaart DirectX 9.0c ondersteund.

Google heet zo iets.
En wel slim om met je vraag na de bestelling te komen.
Nu maakt het niks meer uit wat er voor advies komt, er is toch al besteld.:confused:

ja weet ik maar ik wil alleen weten of ik het goed op kan spelen voor als ik hem wil downloaden of kopen.

bekijk mijn link in mijn eerste bericht.

ik moet het volgens dat ding op volle toeren kunnen draaien.
zou wel vet zijn maar ik heb xp dus high is wel mooi lijkt me

Een goeie vriend van me heeft ongeveer hetzelfde systeem, maar dan 4gb ram en een iets slechtere videokaart (8600 GT). Hij kon het draaien, maar niet zo heel vlot op high dacht ik.

Maar kom, er bestaat geen enkele pc die Crysis echt op 100% kan draaien. Die AA gewoon afzetten en kijken hoever je geraakt. Hangt er ook vanaf op wat voor monitor en resolutie je speelt. Op 1280 x 1024 gaat het misschien nog wel lukken op high met 40 fps.

Topic schoon gemaakt van alle onzin berichten.

Je kan de demo downloaden (1,2Gb) en het gewoon proberen :thumb:

Crysis demo draait op men ouwe rig van > 5 jaar, Asus P4P800 dlx met een P4 2,4 HT met 1 GB ram en een nv6600GT, op 800x600 en bijna alles low... maar toch een mooie beeldkwaliteit die vergelijkbaar is met Far Cry....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan