Systeem herstel in de war na update Norton2006

Status
Niet open voor verdere reacties.

avdmb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 sep 2006
Ik heb een lastig probleem, met mijn virusscanner norton2006, aller eerst hield na een live-update van norton outlook2003 ermee op.

Vervolgens werkte de eerste systeemherstel voor de laatste live update niet

Daarna heb ik een nog eerder herstelpunt gekozen (het tijd stip dat de ik mijn
virusscanner van 2005 naar 2006 heb up gegrade.

Uiteindelijk werkt nu de hele functie systeem herstel niet meer, doet XP gek, en krijg ik mijn virus scanner niet meer geinstalleerd.

Wie weet een oplossing?

Draai deze tool om Norton van je systeem te verwijderen.

Kijk dan of de functionaliteiten die nu niet meer werken dan weer wel werken. Installeer zoveel mogelijk andere pakketten die je nodig hebt. Daarna weer Norton erop en Norton updaten.

PS: Ik begrijp deze opmerking niet: "en krijg ik mijn virus scanner niet meer geinstalleerd." Wilde je een virusscanner NAAST Norton gaan installeren? Dat moet je nooit doen. 1 antiviruspakket op je pc, niet meer.

Succes,

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ik heb een lastig probleem, met mijn virusscanner norton2006, aller eerst hield na een live-update van norton outlook2003 ermee op.

Vervolgens werkte de eerste systeemherstel voor de laatste live update niet

Daarna heb ik een nog eerder herstelpunt gekozen (het tijd stip dat de ik mijn
virusscanner van 2005 naar 2006 heb up gegrade.

Uiteindelijk werkt nu de hele functie systeem herstel niet meer, doet XP gek, en krijg ik mijn virus scanner niet meer geinstalleerd.

Wie weet een oplossing?

even ter verduidelijking, Dnties:
Norton Live update => Antivirus geupgrade naar 2006
virusscanner niet meer geinstalleerd.
Zal waarschijnlijk de Norton Antivirus zijn ?
:D

Ik raad je inderdaad aan met Norton even helemaal opnieuw te beginnen. Zie mijn eerdere post voor een link om het pakket volledig te verwijderen. (Vaak is de normale deïnstallatie niet voldoende om later het pakket weer te kunnen herinstalleren).

Tijs.

download lukt niet meer

Draai deze tool om Norton van je systeem te verwijderen.

Kijk dan of de functionaliteiten die nu niet meer werken dan weer wel werken. Installeer zoveel mogelijk andere pakketten die je nodig hebt. Daarna weer Norton erop en Norton updaten.

PS: Ik begrijp deze opmerking niet: "en krijg ik mijn virus scanner niet meer geinstalleerd." Wilde je een virusscanner NAAST Norton gaan installeren? Dat moet je nooit doen. 1 antiviruspakket op je pc, niet meer.

Succes,

Tijs.

Als ik je tool uitvoer kom ik niet verder dan het eerste venster, ik heb het idee dat ik iets mis, dit gebeurt wel op meer sites dat bepaalde vensters maar beperkt werken.
Ik dan de removeal file dus niet downloaden.
Ook de tweede optie (als dit niet werkt) lukt niet.

Overigens wilde ik norton antivirus weer opnieuw instaleren omdat deze verdwenen was na het systeem herstel. Er is dus maar 1 virusscanner aanwezig.

Ik denk dat ik de removeal file op een andere manier ergens moet downloaden.

Via Norton.com kom kan ik deze file nergens terug vinden?

Graag in het vervolg nooit meer meldingen doen op een forum in de sfeer van "lukt niet"...

Zeg bijv. dat je hem niet kon downloaden of zoiets.

Ik heb zelf die Norton Software niet, maar het handmatig downloaden is wel gelukt. Hij staat nu (o.a.) op mijn privé website (via deze link te downloaden: hier)

Succes,

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan