systeem herstel probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Huub Janssen

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2004
Ik heb een probleem met systeem herstellen :

Zodra ik op < druk om één of meerdere maanden terug te gaan ''licht'' deze wel op maar blijft de kalender gewoon op de maand staan waarin wij leven.

Wat kan dit zijn , en hoe kan dit verholpen worden ?

Waarschijnlijk geen herstelpunten meer neem ik aan!!
Probeer eens alle herstelpunten te verwijderen en een nieuwe start te maken.

Hoe doe ik dat ?

Ik kan niet verder komen dan de maand waarin we leven.

De pc is ruim twee jaar oud , en er zijn vanaf het begin herstelpunten aangemaakt , dus die zou ik toch aan moeten kunnen ?

Nou nee, XP onthoud niet twee jaar lang herstelpunten dit zou teveel ruimte kosten. Standaard staat systeemherstel geloof ik op 12% van je totale harde schijf. Is ook niet nodig want als je geen problemen hebt is het ook niet nodig twee jaar terug te gaan. Ik hou persoonlijk maar één herstelpunt aan en dat is die na de laatste verandering op mijn systeem.
Aan alle punten daarvoor heb je toch niks als je systeem goed werkt. Je kan herstelpunten verwijderen door naar je systeemwerkset te gaan en daar voor schijfopruiming te kiezen . Daarna ga je naar het tabblad MEER OPTIES en daar heb je de mogelijkheid om je herstelpunten te verwijderen.
Kijk ook even hoeveel ruimte systeemherstel bij jou heeft via DEZE COMPUTER en EIGENSCHAPPEN en dan tabblad SYSTEEMHERSTEL kiezen. Daar klik je op INSTELLINGEN en kan je zien zien hoeveel ruimte hij heeft.

Succes,
Raymond

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan