systeem herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

rama

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
26 jan 2001
Berichten
1.270
Hallo ik heb een vraagje over systeem herstel met win xp pr. De computer van mijn vrouw draait niet lekker meer,dus wilde ik een systeemherstel doen,maar dan wel van dec. vorig jaar maar daar kan ik niet naar toe.Weten jullie een oplossing ?.
 
Het kan goed zijn dat de ruimte voor systeemherstel idd niet zo groot is dat die datum er nog op staat. Kun je er ook niet komen met de pijltjes naar links ?
 
Nee dat lukt niet,en het gekke is als ik een herstel neem van 3 weken terug bijv. geeft hij door dat die dat niet kan maken.
 
Dat zou kunnen. Of toen stond systeemherstel nog niet aan.
De ruimte om systeemherstel op te slaan kan te klein zijn, zodat hij niet die data nog heeft.
 
Is deze ruimte ergens grooter te maken
 
Start > instellen > configuratiescherm > systeem > systeemherstel > instellingen.
 
Ik heb het gevonden,het staat op maximum ingesteld.Ik blijf het alleen vreemd vinden dat ik geen systeemherstel kan maken
 
Maar als hij het maximum bereikt heeft, gooit hij de oude instellingen weg.
 
Oke dat begrijp ik,alleen waarom kan ik geen nieuw herstel maken dan.
 
Nou ik zal je vertellen!! Ik kan nog geen systeemherstel van een dag terug doen!! Volgens mij niks met de groote te maken. Bij mij werkt het ook gewoon niet om één of andere reden!!
 
Bij mij geen probleem, ik kan zelfs terug tot vorig jaar November.
 
Oke maar hoe komt het dan dat het bij mij (ons) niet kan
 
Hij stond waarschijnlijk te klein, en heeft dus de herstelpunten verwijdert. Nu staat 'ie pas op het allergrootst en kan er meer aanmaken.
 
Nee hij stond op maximum, ik zie wel verschillende datums,maar die doen het niet .Zie ook raymond bos. Terwijl een ander naar bijv. november terug kan gaan
 
Hmm, ok.
Sorry, dan weet ik het niet.

Oja, heeft het ooit gewerkt?
 
Dat weet ik niet ik wil het voor het eerst gebruiken
 
Staat bij mij en heeft altijd gestaan op maximum (12% van 40 GB) en ik kan ook niet verder terug dan Januari.
 
Oke bedankt allemaal. Ik ga verder zoeken
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan