systeem herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb je gekeken bij andere taken uitvoeren
Je hebt nu alleen de cd rom er in gedaan.
Dit is iets heeeeeel anders.
Je durft niet :D

Geplaatst door camaro30
Dus heel anders dan ik wel s gezien heb en veel anders dan de link die Saldos gaf......ik heb ook door de cd rom gebladerd maar er staan meerdere dingen met sys....zoals ik al zei....maar goed.

Wat bedoel je met er staat meerdere dingen met sys?
Heb je die link wel goed gelezen?
Het enige wat je hoeft te doen is in die cd van windows XP naar setup of setup.exe gaan en dan zegt hij welcome to setup en dan typ je R in en dan kon je in de recovery console. Dat is alles.

Ik denk dus dat ik de verkeerde cd heb, deze is heel anders dan de cd die ik in gedachten had. Deze is in Nederlands en heeel anders zoals ik in het vorige bericht beschreef. Ik kan dus wel bladeren en er staan heel veel dingen op, bestandjes enzo maar ik weet dus niet wat ik daar mee moet. Als ik wist wat er miste kon ik het weer in mijn eigen xp zetten maar ja...dat weet ik dus niet. Het is dus niet de recovery cd die jij beschrijft en die ik in gedachten had.:(

Ik heb ook een recovery cd-rom van windows xp.
Zo ziet het eruit bij mij. (Zie bijlage)

Bijlagen

• recovery cd.gif
    recovery cd.gif
    69,8 KB · Weergaven: 55
Nou, je hebt nu een kei om je te sturen dus doe nou gewoon wat Saldos zegt.
Voor mij is het in ieder geval errrrug nieuw dat je hiervoor niet via het bios hoeft. :)

Goed Saldos ze doet de cd er in.
Klikt op setup
En krijgt dit
attachment.php

Laatst bewerkt:
Ja idd, ik krijg dus wat Elise zegt, maar ik kan me van een vorige keer herinneren dat ik codes in moest voeren. De cd rom zit er in en er staat dan X1AHOEM.nl
volgens mij staat dat er ook bij jou, Saldos dus dat klopt dan wel. Maar het is gewoon een heel ander beeld......??????

Ja, dan drukken op "windows xp installeren", en dan krijgt je de optie om te repareren.

Laatst bewerkt:
Grrrrrrrr:evil: ik heb de verkeerde code.......kan ik daar morgen eerst achteraan. Maar goed ik ben al een stap verder want ik kan dan gewoon de eerste keuze doen toch? niet de nieuwe installatie maar dat andere? En ik zal morgen ff bellen voor de goede code, heb het weer te snel op geschreven. STOM STOM STOM.

Ik ben werkelijk benieuwd Saldos.
Als ik die link van jou n.l. bekijk dan kom je alsnog in het 'donkere hol' waarbij je een rits commando's ziet.
Zo wist ik me al vaak te redden maar zoals je het nu doet lijkt het wat makkelijker gaan.

Hoi, ik wilde even laten weten hoe het afgelopen is. Heb dus gekeken met die Windows XP cd maar daar kwam ik niet uit. Kon niet echt vinden wat ik zocht. Heb wel update gedaan maar nog geen systeem herstel. En oppeens kreeg ik weer melding van een virus, Blaster deze keer....pff en ik kon 'm niet verwijderen met een tool omdat systeem herstel niet werkte.....
Dus ik heb 'm met behulp van iemand helemaal leeggehaald en alles opnieuw erop gezet en hij zei dat Windows helemaal niet goed geinstalleerd was dus dat kan ook het probleem zijn geweest.
Maar goed...ik heb weer systeemherstel en een goede virus protector(of zoiets) erbij.

:thumb:

Ik wil iedereen ff bedanken voor hun hulp!!!

Geplaatst door camaro30
hij zei dat Windows helemaal niet goed geinstalleerd was dus dat kan ook het probleem zijn geweest.

Dat dacht ik dus ook, en daarom zou die reparatie wel geholpen hebben.
Maar zo kan het ook. Het belangrijkste is dat je probleem opgelost is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan