systeem herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

engeltjex

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2004
ik heb net de huisregels gelezen :rolleyes:
Mijn probleem is dat ik na het opstarten hotkey en rundll krijg, volgens jullie is dat spyware!
Helpt het als ik systeem herstel gebruik? want ik krijg ze maar niet weg. Ook heb ik start-> uitvoeren ->mscongif -> tabblad en daar dan het programma uit gevinkt. ik moest daarna de pc opnieuw starten en dat heb ik gedaan. Maar toch krijg ik weer die hotkey en rundll :confused: er staat ook bij dat het programma hulpprogramma steeds in beeld gaat komen omdat ik hotkey heb uitgevinkt :rolleyes: :confused:

wat moet ik hier nu mee??
En als ik systeem herstel ga doen, worden mijn bestanden dan ook herstel en verwijderd?

Geplaatst door engeltjex
ja sorry hoor.. ik zal niet meer reageren :rolleyes: :confused: want snap er toch niks van

Je moet juist wel reageren, maar doe dat in je oorspronkelijke topic: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=186998
Dan weten de mensen die je proberen te helpen tenminste waar het over gaat.

Dus vraag gerust, wees niet bang om domme vragen te stellen want die bestaan niet (het is juist dom als je de vragen die je hebt níet stelt). Maar niet meerdere topics openen over hetzelfde probleem, want dat maakt het onoverzichtelijk voor de helpers (en voor jouzelf ook).

Dus vraag maar raak, maar doe dat daar.

Geplaatst door engeltjex
ja sorry hoor.. ik zal niet meer reageren :rolleyes: :confused: want snap er toch niks van
Even door de zure appel heen bijten, alle begin is moeilijk. Maar je redt het heus wel.

Dennis.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan