Systeem herstelpunten XP Pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

@xa

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2001
Berichten
505
Wij hebben weer problemen met het automatisch maken van Systeem herstelpunten,als ik er zelf geen maakt doet de pc dat ook niet.Wij gebruiken Windows XP Pro met SP1 Nederlands.We hebben ook geen vinkje gezet dat hij dat ook niet moet doen dus bij deze het staat dus aangegeven dat hij ze wel kan maken op alle partities 4 stuks.Ook hebben we de volle ruimte ingesteld om deze te kunnen maken op elke partiite,het blijft vreemd.
 
Bedankt voor de tip, want ik heb dat probleem ook.
 
Systeem herstelpunten

Ja dat staat op AUTOMATISCH heb het vinkje even aangevink en opnieuw opgestart om de zelfgemaakte herstelpunten te verwijderen en toen weer het vinkje weggehaald en toen heeft hij wel weer een herstelpunt gemaakt en het staat er vandaag ook nog dus gaan we er van uit dat het in orde is,als het anders is laat ik dit gelijk weten.
 
Systeem herstelpunten

Tot op heden heeft hij nog altijd maar 1 herstelpunt gemaakt en dat was toen ik ze allemaal had verwijderd ( zelfgemaakte ,even aangevinkt en toen weer uitgevinkt) Toen ik de pc opstarte heeft hij eentje gemaakt en dat was op 2 mei en daarna geen meer gemaakt ??kan dat dit heeft hij nooit gedaan meestal om de twee dagen.De ruimte die hij heeft is maximaal om herstelpunten te maken dus daar kan het niet aan liggen.
 
Wij blijven ook nog steeds met het zelfde zitten. Hij maakt op XP geen automatisch herstelpunt van de afgelopen dagen. Zelf een herstelpunt aanmaken lukt ook niet bij mij. Ik had er een in staan op april, maar dat pakt hij ook niet meer. Dus het euvel blijft bestaan. Hij blijft zeggen comp. afsluiten en opnieuw opstarten, maar dit is dus aldoor.
 
Systeem herstelpunten

jawel dat lukt bij mij wel kan er zoveel zelf maken als ik er wil dat doet hij wel,nou las ik dat als je niet vaak de computer gebruikt dat deze herstelpunten dan ook niet zoveel worden aangemaakt dat staat bij "help en ondersteuning" en dat kan wel uitkomen ik zit er alleen in de avond uren op te werken?? of dat het probleem is dat ga ik uitproberen dan horen jullie het wel.
 
Systeem herstelpunten

nee bij ons is het probleem ook nog steeds niet opgelost, na een automatische update van windows op 11 mei 2004 heeft hij er wel weer een herstel punt van gemaakt dus we hebben er nu twee staan van 2 mei en nu een van 11 mei en verder maakt hij er geen een aan.
 
Systeem herstelpunten

gisteren heeft hij het derde systeem herstelpunt automatisch aangemaakt dus gaan we er van uit dat het probleem is opgelost,vraag niet hoe? maar het gaat wel als het veranderd laat ik het direct weten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan