Systeem-infectie(-s) en vreemde (?) mappen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paul Postma

Verenigingslid
Lid geworden
25 apr 2003
Berichten
266
Ik heb afgelopen week last gehad van 'LOP toolbar activity' malware.
Dat leek opgelost, met hulp van iemand van 't HijackThis-forum.
Vervelende pop-up's en meldingen van Norton bleven daarna achterwege.

Vanochtend werd ik tijdens het opstarten erop gewezen (door SE Adaware), dat er tóch nog geinfecteerde bestanden waren in de map PorgramData (ik gebruik Vista Home Premium).
Ik schrok daar nogal van. Heb vervolgens HitmanPro opgestart en nu wordt het systeem erg grondig doorzocht, hoop ik - denk ik.

Wat mij opvalt, tijdens het scannen, is dat de scanner (Ewido AntiSpyware 4.0) alle submappen doorzoekt.
Nu komt mijn vraag - opmerking:
op een bepaald moment zoekt hij in: C:\Docments and settings\gebruiker\AppData\local\Application Data.
Tot mijn verbazing zoekt ie vervolgens verder in de sub-map Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\Application Data\... enzovoorts.

Klopt dat wel? Ik kan die submappen niet traceren. Is het wel vertrouwd?

Wie weet hier een zinnig antwoord op?
Ik ben misschien té wantrouwig, vandaar tóch mijn vraag.

Groet
 
sommige doodgewone mappen in windows zijn niet altijd te zien ( verborgen systeem mappen meestal) dit is niks ergs, je hoeft niet bang te zijn hoor.
 
Er hoort maar één map Application Data te zijn.
 
De kwestie speelt niet meer, echter niet omdat de vraag - opmerking (bevredigend) is beantwoord. Ik zou toch graag een antwoord zien.......

Maar, omdat de kwestie niet meer speelt, zal ik deze thread als 'opgelost' markeren.

Helaas, denk ik dan maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan