Systeem is bezet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valist

Gebruiker
Lid geworden
22 sep 2004
Heb format c gedaan, Windows 98 opnieuw geinstalleerd en enkele programma's: Word 97, Norton Antivirus en Norton Firewall, Adware SE en Spybot Search & Destroy. En toch krijg ik dikwijls het blauwe scherm met de mededeling " Het systeem is bezet ". En dan loopt de computer vast.
Hoe kan ik dat verhelpen? Hoe kan het systeem al bezet zijn na format C. Hoe kan ik het systeem opruimen?
De computer is een Pentium 2, 400Mhz, 192 Ram MB met windows 98.

denk dat er niet veel op te ruimen is aangezien die format.
ben bang dat die norton en word 97 samen te zware programmaas zijn voor je pc.

voor de format c stond op deze pc Coreldraw 8 gedraaid ... zonder problemen, volledig pakket Office 97 en paint shop pro 7. Allemaaal samen ( en nog andere software ) en dat zijn toch ook zware programma's en daar kan de pc wel tegen. Ik krijg deze foutmalding nadat ik voor de tweede keer format c gedaan heb. Dus was m'n vermoeden dat er iets mis is met het systeem.

Is 'het systeem is bezet' het enige dat er in de foutmelding staat?

Groeten,

Er staat nog bij de gekende tekst van het systeem wacht op een dialoogvenster .... click op een toets om verder te gaan ... druk op ctrl, alt en delete om af te sluiten.
Wanneer ik dan op een toets druk loopt de computer messtal vast ... en moet ik de stekker uittrekken en opnieuw opstarten.
Dan doet hij een schrijfcontrole omdat hij niet juist is afgesloten ... maar vind geen fouten.

Laatst bewerkt:
Heb Norton eraf gegooid en tot nu toe geen probleem meer gehad. Dank voor de hulp.

toch te zware progjes op je pc gehad waarschijnlijk.
vooral norton trekt er flink aan.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan